تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبدالملکی مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان شد

عبدالملکی مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری به پیشنهاد معاون امور استان‌های رسانه ملی، در حکمی جعفر عبدالملکی را به عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان منصوب کرد.

رئیس رسانه ملی در این حکم به مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کردستان تأکید کرد که با تکیه بر ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، تاریخی و دینی منطقه در اجرای سیاست‌های کلان سازمان صداوسیما و تحقق اهداف و مأموریت‌های ترسیم شده، اهتمام جدی نماید.

دکتر علی عسکری، توسعه ضریب نفوذ کمی و کیفی رسانه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی و طراحی شیوه‌های نوین به منظور حفظ و جذب مخاطب، ارتقای برنامه‌ها با محوریت دین، اخلاق، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی با تأکید بر «سبک زندگی اسلامی- ایرانی» و تعامل مؤثر با مسئولان منطقه و اطلاع‌رسانی مناسب رخداد‌ها و تحولات برای افزایش اعتماد، سرمایه اجتماعی و جذب گردشگر را از جمله برنامه‌ها و سیاست‌های کلان سازمان صداوسیما عنوان کرد که باید در جهت تحقق آن‌ها تلاش شود.

رئیس رسانه ملی در پایان از خدمات بی دریغ ابوالقاسم امان الهی در دوره تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است، جعفر عبدالملکی دارای دکترای جامعه شناسی فرهنگی و دکترای مدیریت راهبردی است و پیش از این قائم مقامی‌شبکه سه سیما و ریاست مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما را برعهده داشته است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبدالملکی مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..