تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود مجلسی‌ها به تعیین تکلیف قیمت خودرو

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، در مجلس خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا وزیر صنعت در جلسه فردای قوه مقننه حضور یابد.

وی افزود: نمایندگانی از سوی شرکت‌های خودروسازی و مسئولان اتاق بازرگانی نیز در جلسه حضور می‌یابند تا مسائل مربوط به صنعت خودرو در جلسه مذکور بررسی شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: دلایل افزایش بی‌رویه قیمت خودرو، بررسی آخرین وضعیت بازار خودرو، وضعیت شرکت‌های خودروسازی و همچنین بررسی راهکارهای کاهش قیمت خودرو از جمله محورهای جلسه مذکور است.

بررسی طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو نیز در دستورکار فردای نمایندگان در جلسه علنی قرار دارد.

۲۷۲۱۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود مجلسی‌ها به تعیین تکلیف قیمت خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..