تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست غرامت یک میلیارد دلاری هوآوی از شرکت Verizon

درخواست غرامت 1 میایرد دلاری هوآوری از شرکت Verizonبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران ارشد هوآوی با ارسال نامه‌ای به شرکت ارتباطی Verizon درخواست مبلغ ۱ میلیارد دلار حق تضمین پشتیبانی از فناوری‌های 4G و 5G شرکت خود را کردند. هوآوی برای توسعه و تجهیز فناوری اینترنت‌های نسل چهارم و پنجم اینترنت خود قراردادی با ارزش میلیاردها دلار را با شرکت آمریکایی Verizon منعقد کرده بود. قراداد همکاری این دو شرکت پس از اجرایی شدن سیاست‌های تجاری ایالات متحده شرکت‌های فناوری چینی، از سوی طرف آمریکایی با موانع زیادی جهت اجرا رو به رو گردیده است.

بیشتر بخوانید: هوآوی عقب ماندن خود از سامسونگ را تأیید کرد +جزئیات

حال مدیران هوآوی تهدید کرده‌اند که در صورت عدم تضمین تعهدات مندرج در قرارداد هوآوی و Verizon، درخواست شکایت خود را به دادگاه‌های بین‌المللی ارسال می‌کند. هوآوی اعلام کرده است این شرکت حق بهره‌برداری بیش از ۲۰۰ عدد از اختراعات مهندسان خود را در اختیار شرکت Verizon قرار داده است واین گونه رفتارها از سوی شرکت آمریکایی به روابط تجاری و همکاری‌های فناوری دو شرکت صدمه زیادی وارد می‌کند و به یک میزان برای هر دو طرف آسیب زننده است.

نمایندگان شرکت هوآوی هم اکنون در نیویورک با مدیران Verizon در حال بحث و مذاکره پیرامون مشکلان فی مابین هستند. مدیران شرکت آمریکایی Verizon ضمن رد هرگونه سوء استفاده از اختراعات هوآوی، خدمات و همکاری‌هاتی گسترده خود در حوزه شبکه‌های نوین به شرکت هوآوی را به نمایندگان چینی یادآوری کرد و گفت: برقراری ارتباط بسیاری از دستگاه‌های هوآوی با بهره‌گیری از سیگنا‌ل‌های ارسانی از آنتن‌های شرکت Verizon  صورت می‌گیرد.

گفتنی است برخی از مهم‌ترین تجهیزات ارتباطی به کار رفته در شرکت‌های مخابرات بزرگ آمریکا مانند Verizon، AT&T و T-Mobile ازر سوی شرکت هوآوی ساخته و مجوز فعالیت آن‌ها صادر شده است. طبق قانون هوآوی حق دارد مجوز خود را بازل و خسارت آن را بپردازند. در ضمن طرف مقابل نیز با هزینه نقض قرارداد را پرداخت کند.

درخواست پرداخت ۱ میلیارد دلاری هوآوری از شرکت Verizon

به همین جهت مدیران هوآوی در پاسخ به رفتارهای آمریکایی‌ها مبلغ ۱ میلیارد دلار به عنوان هزینه استفاده از اختراع این شرکت درخواست کرده‌اند.

انتهای پیام/

هوآوی یک شرکت ارتباطی آمریکایی را به صورت جدی تهدید کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست غرامت یک میلیارد دلاری هوآوی از شرکت Verizon»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..