تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با دستیار هوشمند گوگل تمام تمرکز خود را روی جاده نگه دارید!

با دستیار هوشمند گوگل تمام تمرکز خود را روی جاده نگه دارید!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که هنوز به طور دقیق و با تمامی جزییات مشخص نیست گوگل چه برنامه برای اپلیکیشن‌های Waze و Google Map دارد اما با توجه به سابقه پیشرفت‌های صعودی این دو نرم افزار، غول فناوری آمریکایی با روش‌های متنوع به دنبال معرفی اپلیکیشن‌های خود به عنوان برترین برنامه‌های مسیر یابی در جهان است.

بیشتر بخوانید: ویژگی‌ جدید Google Maps؛ نمایش سرعت در سرویس نقشه گوگل

اگرچه هر دو اپلیکیشن Waze و گوگل مپ توسط یک شرکت پشتیبانی می‌شوند و مالکیت آن‌ها متعلق به گوگل است اما در مواردی نرم افزار مسیر یابی Waze در ایجاد ارتباط بهتر و نمایش ملموس‌تر اطلاعات مسیر بهتر از گوگل مپ عمل کرده و توانسته است موفقیت‌های زیادی را در جذب کاربران بدست آورد. مهندسان گوگل در روزهای اخیر ویژگی جدید دیگری به Waze اضافه کرده‌اند که می‌تواند تا حد زیادی بر محبوبیت این نرم افزار بی‌افزاید.از این پس کاربران Waze می‌توانند همچون گوگل مپ از مزایای دستیار صوتی گوگل استفاده کنند.در واقع اپلیکیشن Waze به طور کامل با دستیار هوشمند گوگل هماهنگ شده است.

آمارها نشان داده است یکی از مهم‌ترین عوامل تصادفات رانندگی حواش پرتی راننده در حین رانندگی است، از همین رو اقدام گوگل برای کمتر کردن توجه راننده به اپلیکیشن Waze در هنگام مسیر یابی می‌تواند امری بسیار مفید برای رانندگان باشد. در Waze جدید کاربر می‌تواند بدون لمس صفحه و مشخص کردن مقصد تنها از طریق ارتباط صوتی با دستیار صوتی گوگل تمام فرآیند‌های لازم در Waze را انجام دهد و حتی در حین مسیر یابی تسم مکوسیقی مورد علاقهد خود را به زبان آورده تا پخش شود.

با دستیار هوشمند گوگل تمام تمرکز خود را روی جاده نگه دارید!

نسخه جدید Waze در حال آخر تنها در ایالات متحده آمریکا و برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. کاربران می‌توانند با استفاده واژگان کلیدی «Hey Google» یا «Ok Google» ارتباط خود با دستیار صوتی گوگل در Waze را آغاز و هر آنچه مورد نیاز است را درخواست کنند.

انتهای پیام/

اپلیکیشن Waze با دستیار صوتی گوگل به طور کامل هماهنگ شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با دستیار هوشمند گوگل تمام تمرکز خود را روی جاده نگه دارید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..