تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم سنگین محرومیت برای مدیرعامل سابق استقلال

به‌ گزارش ‌خبرگزاری خبرآنلاین، پرونده جنجالی جعل و تخلف در سندهای اداری و مالی در آکادمی باشگاه استقلال تهران مدت‌ها است که در محافل خبری و انضباطی فوتبال مطرح است. سرانجام کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال با قاطعیت به این پرونده رسیدگی و پس از بررسی و هم‌چنین احضار متخلفان و مطلعان، حکم نهایی خود را اعلام کرد.

بر اساس حکم کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری، مدیرعامل پیشین استقلال به ۵ سال محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

صادق ورمزیار مسئول وقت آکادمی فوتبال استقلال نیز به ۱۰ سال محرومیت از تمامی فعالیت‌های فوتبالی و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده‌ است.

محکومان می‌توانند به رای کمیته اخلاق اعتراض کنند و امکان تجدیدنظرخواهی در این احکام وجود دارد.

پرونده آکادمی باشگاه استقلال تهران به جهت جعل،‌ قصور و سوء استفاده از موقعیت هم‌چنان در دادسرای فرهنگ و رسانه مفتوح است و متهمان این پرونده باید پاسخگوی جنبه‌های کیفری اتهام خود در دادسرا باشند.

در زمان مدیریت افتخاری بر باشگاه استقلال و ریاست ورمزیار بر آکادمی فوتبال استقلال، با استفاده از ابراز مجعول و دست کاری در قراردادهای برخی از بازیکنان و هم‌چنین جعل اسناد، تخلفاتی رخ داده بود که اکنون کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مدیرعامل و رییس اکادمی وقت باشگاه را در این ماجرا محکوم کرده است.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم سنگین محرومیت برای مدیرعامل سابق استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..