تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز شکست ناپذیری مرد شماره یک تیم ملی / بیرانوند با این کفش‌ها نمی‌بازد!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   نمی‌توان گفت فوتبالیست‌ها جملگی خرافاتی هستند، اما به هر حال اغلب آن‌ها قبل و حین مسابقات خود رفتار‌های خاصی انجام می‌دهند. ایکر کاسیاس دروازه‌بان بزرگ سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید اگر گلی می‌خورد جوراب‌هایش را عوض یا آستین پیراهنش را پاره می‌کرد! والتر زنگا دروازه‌بان اسبق اینترمیلان و تیم ملی ایتالیا زنجیر داخل دروازه اش می‌گذاشت! لوران بلان مدافع پیشین تیم ملی فرانسه عادت داشت قبل از شروع مسابقات تیم کشورش سر طاس فابین بارتز را ببوسد!

راز شکست ناپذیری مرد شماره یک تیم ملی / بیرانوند با این کفش‌ها نمی‌بازد!

بیشتربخوانید: ایرج عرب: بیرانوند پیشنهاد خارجی ندارد/ برانکو را طولانی مدت می‌خواهیم

در فوتبال کشورمان نیز نمونه‌های مشابهی داریم. از فیروز کریمی که به قول خودش یک کت جادویی داشت یا مدافع سرشناسی که اول پای راست خودش را داخل زمین چمن می‌گذارد. همین طور یک مربی معروف در لیگ برتر کشورمان هرگز با اتوبوس تیم به ورزشگاه محل مسابقه نمی‌رود و ترجیح می‌دهد با تاکسی به استادیوم برود! همین طور سرمربی تیم خوزستانی که همیشه پیراهن مشکی می‌پوشید و یک فصل تا آخر فصل آن پیراهن را از تن درنیاورد. از این دست نمونه‌ها در فوتبال کشورمان زیاد سراغ داریم و آخرین آن علیرضا بیرانوند است. 

البته علیرضا بیرانوند مدتی است از یک کتانی استوک‌دار صورتی رنگ استفاده می‌کند. شنیدیم شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خیلی این کتانی خود را دوست داشته و باور دارد استوک صورتی‌رنگ برایش خوش‌شانسی به همراه می‌آورد! علیرضا بیرانوند توانسته با پوشیدن این کتانی استوک صورتی‌رنگ قهرمان لیگ برتر و جام‌حذفی ایران شود و به همین خاطر تصمیم گرفت در مسابقات تیم ملی هم از آن استفاده کند. عجبا که شماره یک پرسپولیس با همین کتانی استوک صورتی‌رنگ نمایش فوق العاده‌ای برابر کره‌جنوبی ارائه داد. بیرانوند در بازی اخیر تیم ایران برابر رقیب سنتی با واکنش‌های استثنایی خود چند بار «سون» و یارانش را ناکام گذاشت. شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا زمانی که نتیجه بگیرد از کتانی استوک صورتی‌رنگ استفاده می‌کند!

انتشار این خبر دلیل بر تایید محتوای آن نمی باشد.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

ماجرای کفش های بیرانوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز شکست ناپذیری مرد شماره یک تیم ملی / بیرانوند با این کفش‌ها نمی‌بازد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..