تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فینالیست‌های این هفته «عصرجدید» مشخص شدند

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روز جمعه ۲۴ خرداد ماه آرای مردمی را با حضور داوران و شرکت کنندگان به نمایش گذاشت.

فینالیست‌های فصل دوم «عصرجدید» مشخص شدند

در فصل دوم این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کند.

در قسمت هفتم داوران گروه کیا رکنی و گروه پیرامید را به عنوان برگزیده انتخاب کردند و در قسمت هشتم داوران محسن ضیایی و سعید فتحی را برگزیدند.

ابتدای برنامه پس از گفت‌وگو احسان علیخانی با داوران، گروهی نمایشی به صحنه آمدند و عاشقانه‌ای کوتاه از روزهای آغازین جنگ تحمیلی را به اجرا درآوردند و پس از آن سید بشیر حسینی یکی از داوران «عصر جدید» و پیرامون موفقیت و شکست‌های زندگی خود گفت: دغدغه من سواد رسانه‌ای بود، چراکه یکی از رکن‌های مردم رسانه شده است. حتی به این موضوع جهانی فکر می‌کردم و تمام قاره‌ها به جز آمریکا رفتم.

وی ادامه داد: سال ۹۴ اولین کتاب حوزه رسانه‌ای را نوشتم و خیلی هم سخت بود برای آن زمان بسیاری گذاشته بودم و قرار شد اساتید به آن امتیاز بدهند. مسئول آن جلسه بعد از بررسی به من گفت می‌دانی چه امتیازی به کتابت دادیم، گفتم احتمالا ۱۰ گفت بیا پایین تر!گفت مطلق بهت صفر دادیم و من دلیل را سوال کردم گفت: صفر دادیم تا بدانی مسیرت اشتباه است و من مصمم شدم مسیر خودم را محکم‌تر بردارم تا خودم را ثابت کنم.

حسینی در خصوص فرآیند موفقیت عنوان کرد: فرآیند موفقیت ابتدا با شما مخالفت می‌شود و در برابرت مقاومت می‌کنند و بعد مداومت تا تو به موفقیت برسی من همیشه در کلاس هایم در یک مثلث ترسیم می‌کنم و می‌گویم هرلحظه مهمترین کار به بهترین شکل انجام دهد.

فینالیست‌های این هفته از «عصرجدید» مشخص شدند

در نهایت با رای مردم سعید فتحی با دو میلیون و ۹۷۸ هزار و ۶۱۷ خمچنین گروه پیر امید با دو میلیون و ۹۳۳۳ و ۸۲۲ رای به مرحله بعد رفتند.

فینالیست‌های این هفته از «عصرجدید» مشخص شدند

البته کیا رکنی با رای نزدیک به برگزیدگان با دو میلیون ک ۹۰۸و ۴۳۶، محسن ضیایی با دو میلیون و ۲۶۰ و ۱۸۲ از دور مسابقه حذف شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فینالیست‌های این هفته «عصرجدید» مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..