تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تویوتا با ارزش ترین برند خودروساز جهان باقی ماند

تویوتا همچنان توانسته است جایگاه خود را به‌عنوان با ارزش‌ترین برند خودروساز در جهان حفظ کند. در فهرست ۱۰۰ برند معتبر جهان تویوتا بالاترین مقام را در بین خودروسازان دارد.

خودروسازان را می‌توان با استفاده از معیارهای بسیار مختلفی رده بندی کرد، معیارهایی مانند میزان فروش، میزان سود، محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی و بسیاری دیگر. با وجود این مسائل خودروسازان معتبر نیز همچنان نیاز دارند تا خود را با معیارهایی سنجیده و ارزش و اعتبار خود را به مشتریان ثابت کنند چون این مسئله می‌تواند در فروش محصولاتشان تاثیر داشته باشد.

در جدیدترین تحقیق انجام شده از سوی BrandZ صد شرکت برتر جهان در سال ۲۰۱۹ طبقه بندی شده‌اند. در بین این شرکت‌ها تویوتا بالاترین مقام را در بین خودروسازان دارد. پس از تویوتا نیز مرسدس بنز و بی‌ام‌و به ترتیب قرار دارند.

Car brands برندهای خوردوی دنیا

البته چون در این فهرست شرکت‌های مختلفی در حوزه‌های گوناگون وجود دارند رقابت خیلی عادلانه نیست و خودروسازان راه سختی را در پیش دارند. برای مثال تویوتا با اینکه در بین خودروسازان بالاترین مقام را دارد اما رتبه‌ی آن در بین ۱۰۰ شرکت برتر ۴۱ است. مرسدس بنز نیز رتبه‌ی ۵۴ و بی‌ام‌و رتبه‌ی ۵۵ را دارد. خودروسازان بعدی که در فهرست ۱۰۰ برند برتر قرار دارند شامل هوندا، فورد، نیسان، تسلا، آئودی، فولکس واگن و پورشه هستند. از این این خودروسازان تنها فولکس واگن است که توانسته جایگاه خود را نسبت به سال‌های قبل بهبود ببخشد و این در حالی است که این خودروساز در سال‌های اخیر در حال دست‌وپنجه نرم کردن با مشکلات به وجود آمده در پی رسوایی آلایندگی خودروهای دیزلی بود. پورشه نیز به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های فولکس واگن، برای اولین‌بار وارد این فهرست شده است.

مقاله‌های مرتبط:

در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر نام‌هایی مانند آمازون، اپل و گوگل در صدر قرار دارند. این شرکت‌ها خدمات بسیار گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. خودروسازان نیز به‌دنبال این هستند تا با ارائه دادن خدمات جدیدی مانند سیستم‌ها به اشتراک‌گذاری خودرو سهم خود از خدمات را بیشتر کنند تا بتوانند رتبه‌ی بهتری کسب کنند اما رقابت بسیار شدیدی و راه سختی را در پیش دارند. شرکت‌هایی مانند UPS، مستر کارت و اسپکتروم نیز جایگاهی بالاتر از همه‌ی خودروسازان داشتند.

امروزه شرکت‌ها تلاش می‌کنند به هر نحوی شده مشتریان جدیدی را جذب خود کنند. اگر شما یک برند داشته باشید که در تلویزیون، رادیو، فیلم‌ و اینترنت زیاد دیده شود احتمال موفقیت بالایی نیز خواهید داشت. شرکت‌ها نیز اکثرا به‌دنبال گسترده‌تر کردن خدمات و جذب مشتریان از سراسر نقاط جهان هستند و همین موضوع رقابت را خیلی داغ کرده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تویوتا با ارزش ترین برند خودروساز جهان باقی ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..