تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت گوینده خبر تلویزیون از لحظه خواندن جمله رهبر انقلاب خطاب به نخست‌وزیر ژاپن

واکنش گوینده خبر به جمله مقتدرانه مقام معظم رهبری در دیدار با آبه شینزو+تصویربه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته (پنجشنبه ۲۳ خرداد) آبه شینزو نخست وزیر ژاپن برای رایزنی و دیداربا رهبر انقلاب و مقامات ایرانی جهت رساندن پیام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به ایران سفر کرده بود. رهبر انقلاب در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن در بخشی از پاسخ خود به وی فرمودند: ”من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم».

 زهراسادات خلیلی گوینده شبکه خبر در واکنش به بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار در صفحه توییتر خود نوشت:

«در بخش خبری ساعت ۱۳، که خبر رهبری را اجرا می کردم، از این جمله رهبر انقلاب که فرمودند”من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی دانم”، احساس غرور کردم و تا ثانیه های بعد، که به خواندنِ خبر ادامه دادم، به فکر آن جمله مقتدرانه حضرت آقا بودم و به داشتن چنین رهبری به خود می بالیدم.»

روایت گوینده خبر تلویزیون از لحظه خواندن جمله رهبر انقلاب خطاب به نخست‌وزیر ژاپن

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت گوینده خبر تلویزیون از لحظه خواندن جمله رهبر انقلاب خطاب به نخست‌وزیر ژاپن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..