تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه در ایران درآمد دلاری خود را دریافت کنیم؟

اگر شما به‌عنوان یک فریلنسر (کار آزاد و پروژه‌ای)  با شرکت‌های خارجی در ارتباط هستید، قطعا به‌دنبال راهی جهت نقد کردن درآمد ارزی تان هستید!

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این روزها با استفاده از اینترنت روش‌های زیادی برای کسب درآمد دلاری ایجاد شده است. به عبارت دیگر صرف‌نظر از اینکه شما در کدام نقطه جهان هستید، می‌توانید تنها ازطریق اینترنت و لپ‌تاپ خود، با شرکت‌ها و افرادی که در کشورهای خارجی قرار دارند، به‌صورت فریلنسر همکاری کرده و درآمدتان را افزایش دهید.

کار فریلنسری برای چه کسانی مناسب است؟

این نوع از درآمد ها برای عده ای زیادی از افراد با دامنه کاری متنوع امکان‌پذیر است مانند کسانی که در زمینه های طراحی گرافیکی، ویرایش عکس و فیلم، انیمیشن‌سازی، فیلم‌سازی، طراحی صنعتی، طراحی داخلی، معماری، ساختن اپلیکیشن، طراحی قالب وب سایت، برنامه‌نویسی، پروژه‌های IT، دیجیتال مارکتینگ، تدوین استراتژی، ترجمه، تایپ و ... مهارت دارند.

چه سایت‌هایی کار فریلنسری ارائه می‌دهند؟

ایرانیکارت

خوشبختانه در حال حاضر پلتفرم‌های مختلفی ایجاد شده است که شما با مراجعه به آن‌ها می‌توانید شغل مورد نظر خود را پیدا کرده و با مسئولان شرکت ارتباط برقرار کنید. سایت‌هایی مانند UpWork یا فریلنسر دات کام (freelancer.com) از جمله بهترین سایت‌های فریلنسر خارجی هستند که شما با ایجاد یک حساب کاربری در آن‌ها، می‌توانید از میان هزاران پیشنهاد شغلی یکی را انتخاب کرده و کارتان را به‌عنوان فریلنسر آغاز کنید.

چگونه می‌توان درآمد ارزی را نقد کرد؟

ایرانیکارت

اما سؤال اصلی که برای بسیاری از شما ایجاد می‌شود این است که چگونه می‌توانید درآمد دلاری خود را از شرکت خارجی دریافت کرده و در ایران به ریال تبدیل کنید! به‌طور کلی روش‌های مختلفی برای دریافت حقوق ارزی تان وجود دارد، که از رایج ترین ها، حساب پی پال وریفای شده یا یکی از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مسترکارت است. بنابراین شما می‌توانید به واسطه یکی از این انواع حساب های بین‌المللی، درآمدتان را به دلار دریافت کرده و سپس در ایران ازطریق خدمات شرکت ایرانیکارت درآمد ارزی تان را به ریال تبدیل کنید.  

باتوجه‌به تفاوت ارزشی که در حال حاضر بین ریال و دلار وجود دارد، فعالیت به‌عنوان فریلنسر با شرکت‌های خارجی می‌تواند درآمد شما را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد! چرا که برای انجام کارهای بسیار ساده، مانند طراحی گرافیکی، ترجمه به زبان های مختلف و... درآمدی که دریافت می‌کنید، بسیار بیشتر از معادل درآمد ریالیتان در ایران است! پس فرقی نمی‌کند که در چه حوزه ای مهارت دارید، با همکاری و گرفتن مشاوره از سایت ایرانیکارت شانس خود را برای کسب درآمد دلاری در یکی از سایت‌های فریلنسری خارجی امتحان کنید!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه در ایران درآمد دلاری خود را دریافت کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..