تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | خدمه نفتکش سانحه‌دیده در دریای عمان در بندر جاسک

خدمه نفتکش FRONT ALTAIR که با پرچم جزایر مارشال از مبدأ الرویس قطر به‌سمت تایوان در حال حرکت بود و دچار سانحه شد در بندر جاسک هستند.

 صبح دیروز ۲ فروند نفتکش خارجی عبوری در دریای عمان  دچار سانحه شدند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این باره گفت: دیروز (۲۳ خرداد) یک فروند کشتی تانکر به‌نام FRONT ALTAIR با پرچم جزایر مارشال از مبدأ الرویس قطر به‌سمت تایوان در حال حرکت بود. ساعت ۸:۵۰، این نفتکش در فاصله ۲۵مایلی بندر جاسک واقع در مسیر بین‌المللی تردد کشتی‌ها با طول ۲۵۱ متر و محموله اتانول از ناحیه میانی بدنه شناور دچار حریق شد.

الله‌مراد عفیفی‌پور افزود: با اقدام سریع مرکز هماهنگی جست‌وجو و نجات دریایی (Mrcc) هرمزگان مستقر در بندر شهید رجایی، تعداد ۲۳ نفر پرسنل تانکر سانحه‌دیده توسط شناور عبوری به‌نام هیوندای دوبی نجات داده شد. این دریانوردان تحویل شناور ناجی اعزامی از بندر جاسک شدند که به این بندر انتقال یافتند.

این ۲۳ خدمه در بندر جاسک هستند که تصاویر آن‌ها را می‌بینید.
منبع: تسنیم
۶۱۲۸۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | خدمه نفتکش سانحه‌دیده در دریای عمان در بندر جاسک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..