تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاپنی‌ها حسرت استقلال، عزت و شجاعت ایران را خوردند

ژاپنی‌ها حسرت استقلال،عزت و شجاعت ایران را خوردندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده کارشناس سابق شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی و تحلیلگر مسائل سیاسی در واکنش به سفر آبه شینزو نخست وزیر ژاپن به ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

درست است تولید ناخالص ملی ژاپن ده برابر ایران است اما مطمئنم ژاپنی‌های بسیاری امروز حسرت ایرانیان را خوردند. ژاپنی که بعد از هفتاد و پنج سال هنوز در اشغال رسمی بیست و سه پایگاه نظامی آمریکا و پنجاه هزار سرباز و پرسنل آمریکایی است. سربازانی که‌ در هفتاد و‌پنج سال گذشته بارها مردم ژاپن خواهان خروجشان از خاک این کشور شده‌اند و راه به جایی نبرده‌اند.

سربازانی که حتی وقتی به زنان ژاپنی تجاوز کرده‌اند، و این امری عادی در این سال‌ها بوده، در داخل ژاپن محاکمه نشده‌اند و به آمریکا بازگردانده شده‌اند. یعنی همان قانون تحقیرآمیز کاپیتولاسیون. ژاپنی که نه تنها هنوز جرات یک‌کلمه نقد جنایات آمریکا در جنگ دوم جهانی یا رفتار توهین آمیز نظامیانش با مردم این کشور را ندارد بلکه مجبور شده بارها از آمریکا معذرت هم بخواهد. مطمئنم ژاپنی‌های بسیاری امروز حسرت خوردند. مطمئنم آرزو داشتند رهبر آنها هم جای پادویی و پیامرسانی برای آمریکا، میتوانست صدای استقلال ملتش بشود‌‌ و میتوانست ترامپ را اینگونه صریح تحقیر کند. مطمئنم ژاپنی‌های بسیاری آرزو‌داشتند رهبر آنها هم حداقل اگر نمیتوانست آمریکا را از منطقه شان اخراج کند، حداقل از خاک خودشان بیرون کند. مطمئنم ژاپنی‌های بسیاری امروز آرزو‌ کردند مثل ایرانی‌ها به استقلال و عزت و شجاعت برسند.

پانوشت: زیباکلام‌ها، این موبدان بیدانش مذهب غرب-پرستی مدام با مقایسه ایران با ژاپن ما را تحقیر میکنند. اما آنها هرگز به ما نمی‌گویند ژاپن در اشغال نظامی آمریکاست. این عکس که نقشه پایگاه‌های نظامی حال حاضر آمریکا در ژاپن است را باید جلویشان گذاشت.

ژاپنی‌ها حسرت استقلال،عزت و شجاعت ایران را خوردند

گفتنی است؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح روز گذشته (پنج‌شنبه) در دیدار با آقای آبه شینزو نخست وزیر ژاپن و هیأت همراه تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران هیچ اعتمادی به امریکا ندارد و تجربه تلخ مذاکرات قبلی با امریکا در چارچوب برجام را به هیچ وجه تکرار نخواهد کرد زیرا هیچ ملت آزاده و عاقلی مذاکره تحت فشار را نمی پذیرد.

در ابتدای این دیدار آقای آبه شینزو نخست وزیر ژاپن خطاب به مقام معظم رهبری گفت: من قصد دارم پیام رئیس جمهور امریکا را به جنابعالی برسانم.

رهبر انقلاب اسلامی خطاب به نخست وزیر ژاپن گفتند: ما در حسن نیت و جدی بودن شما تردیدی نداریم اما در خصوص آنچه از رئیس جمهور امریکا نقل کردید، من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمیدانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاپنی‌ها حسرت استقلال، عزت و شجاعت ایران را خوردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..