تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر مهم سیاسی ورزشی که در لابه‌لای حمله به مازیار ناظمی، محمدحسین رنجبران لو داد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، توئیت اشتباه مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش درباره برکناری علی فروغی از شبکه سه که خیلی زود تکذیب شد سبب شده تا همکار پیشین او در معاونت سیاسی و مرکز اخبار یعنی محمدحسین رنجبران در رشته توئیتی به او بتازد و بگوید نمی داند مازیار را چه شده که از این چیزها توئیت می کند.
جدای از طعنه هایی که او به مازیار برای ناتوانی تشکیلات ورزش در برگزاری فینال جام حذفی انداخته، او تاکید کرده بازی ایران و کره را هم تلویزیون ما نمی توانسته پخش کند اگر فروغی نبوده است!


او ادعا کرده دولت کره به دلیل تحریم ها اعلام کرده بودند سیگنال بازی ایران و کره را به رسانه ملی نمی فروشند اما فروغی طوری اقدام کرده که این سیگنال ها از سه خروجی به رسانه ملی رسیده است.
حالا پرسش اینجاست که آیا این سیگنال‌ها براساس قرارداد مشخص و حق پخش پرداخت شده روی آنتن رفته اند یا باز منبع انتشار این تصاویر نامعلوم بوده است؟

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر مهم سیاسی ورزشی که در لابه‌لای حمله به مازیار ناظمی، محمدحسین رنجبران لو داد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..