تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودرویی الکتریکی با قابلیت انتقال شارژ به اتومبیل‌های دیگر +تصاویر

خودرویی الکتریکی با قابلیت انتقال شارژ به اتومبیل‌های دیگر +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اجرایی صنایع خودروسازی Rivian در مصاحبه اخیر خود خبرهای خوشی برای علاقه‌مندان به خودروهای الکتریکی را بیان کرد و تنها چند روز پس از صحبت‌های او اتومبیل برقی جدید این شرکت با توانایی خاص و نوآورانه در حوزه خودروهای الکتریکی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: پیکاپ وانت ویژه بنز برای مشتریان استرالیایی

شرکت آمریکایی Rivian در سال ۲۰۱۱ میلادی تاسیس شد و در مدت تقریبا یک دهه از آغاز فعالیت خود مدل‌های مختلفی از خودرو‌های الکتریکی را تولید کرده است. این شرکت در ابتدا خودرو‌های اسپرت و سدان تولید می‌کرد و پس مدتی سکوت بدون تولید خودرویی جدید با تغییر رویکرد به سمت تولید وانت و خودرو‌های شاسی بلند الکتریکی رفت. به عنوان مثال خودرو‌های R1S و R1T که در نمایشگاه سال گذشته لس‌آنجلس معرفی شدند از جمله آخرین تولیدات شرکت Rivian بودند.

خودرویی الکتریکی با قابلیت انتقال شارژ به اتومبیل‌های دیگر +تصاویر

مهندسان شرکت Rivian برای تولید دو خودرو‌های این شرکت از طراحی ویژه‌ای با نام طراحی اسکیت‌بورد استفاده می‌کنند. این شکل از طراحی خودرو‌های شرکت ریون را به اتومبیل‌هایی جذاب برای ماجراجویان تبدیل کرده است. دست‌اندرکاران این شرکت برای افزایش هرچه بیشتر کارایی این خودرو‌ها در تمامی مسیر‌های خارج از شهر و در سفر‌های طولانی باتری با توانایی خاص را تولید کرده است.

خودرویی الکتریکی با قابلیت انتقال شارژ به اتومبیل‌های دیگر +تصاویر

در صورت اتمام انرژی باتری خودرو Rivian و عدم دسترسی به ایستگاه شارژ می‌توان از خودروی Rivian دیگر شارژ را به باتری خالی منتقل کرد تا خودرو توانایی لازم برای رسیدن به اولین ایستگاه شارژ الکتریکی را پیدا کند. قطعا این ویژگی می‌تواند کمکی بسیار بزرگی به رفع یکی از بزرگ‌ترینم نگرانی‌های صاحبان خودرو‌های الکتریکی باشد. بر طبق اطلاعات منتشر شده شارژ سریع انتقالی از خودرو برقی دیگر باعث می‌شود اتومبیل Rivian ظرفیت طی مسافتی به اندازه ۳۲۱ کیلومتر را بدست آورد.

خودرویی الکتریکی با قابلیت انتقال شارژ به اتومبیل‌های دیگر +تصاویر

خودرویی الکتریکی با قابلیت انتقال شارژ به اتومبیل‌های دیگر +تصاویر

یکی از مدیران ارشد Rivian اعلام کرد: شرکت ما به دنبال افزایش توانایی باتری‌های اتومبیل‌های خود و کاهش زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری است. به طوریکه یکی از اهداف شرکت Rivian رسیدن به زمان ۱۵ دقیقه برای پر شدن کل ظرفیت باتری است.

انتهای پیام/

خودرو الکتریکی جدید Rivian بدون مراجعه به ایستگاه، شارژ می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودرویی الکتریکی با قابلیت انتقال شارژ به اتومبیل‌های دیگر +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..