تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توئیتر حساب‌های کاربری همسو با سیاست‌های ایران را حذف کرد

توئیتر حساب های کاربری همسو با سیاست‌های ایران را حذف کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توییتر به تازگی ادعا کرده است که تعدادی از حساب‌های کاربری را که متعلق به ایران بودند حذف کرده است. به تازگی شبکه اجتماعی توییتر با انتشار اطلاعیه‌ای در این خصوص اعلام کرده است که ۴۷۷۹ حساب کاربری همسو با سیاست‌های ایران را حذف کرده است، اما از جزئیات و علت اصلی این مسدودسازی سخنی نگفته است.

توییتر یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطفدار جهان است که بار‌ها به بهانه‌های مختلف اقدام به حذف حساب‌های کاربری ایرانی وو بالاخص حساب‌هایی که مطالبی را علیه سیاسیت‌های غربی و استعماری، چون آمریکا و اسرائیل منتشر می‌کردند را مسدود کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توئیتر حساب‌های کاربری همسو با سیاست‌های ایران را حذف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..