تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد اعضای مجلس خبرگان رهبری از صداوسیما

جلسه کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با حضور مسئولان صداوسیما و به ریاست آیت‌الله عبدالهی در سالن جلسات دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم قائم‌مقام رئیس صداوسیما، حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی، پورحسین قائم‌مقام معاون سیمای رسانه ملی در این جلسه پاسخگوی سؤالات اعضای مجلس خبرگان رهبری و کارشناسان بودند.

اعضای مجلس خبرگان رهبری در این جلسه با انتقاد از برخی از برنامه‌های صداوسیما بر پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب از رسانه ملی تأکید کردند و خواستار نظارت بیشتر بر برخی از برنامه‌های صداوسیما شدند.

27219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد اعضای مجلس خبرگان رهبری از صداوسیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..