تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر رندر نسل بعدی کیا اپتیما فاش شد، جذاب مانند همیشه

تصاویر رندر نسل بعدی کیا اپتیما فاش شد، جذاب مانند همیشهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدل اپتیما یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت کیا محسوب می‌شود که از سال ۲۰۰۰ تولید آن آغاز شده و همچنان ادامه دارد، این مدل به عنوان یک سدان در اندازه متوسط، امکانات فراوانی دارد که موجب محبوبیت بالا آن شده، کیا اپتیما در بازار ایران نیز یکی از مدل‌های پرطرفدار به شمار می‌آید. همانطور که گفته شد کیا تولید مدل اپتیما را از سال ۲۰۰۰ آغاز کرد، ساخت نسل اول این خودرو از آن زمان تا سال ۲۰۰۵ ادامه داشت، کیا با ایجاد تغییراتی اساسی نسل دوم اپتیما را از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ تولید کرد و نسل سوم آن میان سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ به بازار آمد، حال کیا با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۰ در حال انجام آزمایش مدل اولیه نسل جدید اپتیما است، چند روز پیش این مدل با پوشش سنگین دیده شد که به همین دلیل جزئیات خاصی از آن مشخص نبود. اما به تازگی رندر‌های نسل جدید اپتیما منتشر شده که نگاهی جامع‌تر از این مدل به ما می‌دهد.

تصاویر رندر نسل بعدی کیا اپتیما فاش شد، جذاب مانند همیشه

در نگاه اول باید به این نکته اشاره کرد که طراحی اپتیما کاملا تغییر کرده، البته این تغییرات در حد تحول در بخش‌های مختلف این مدل نیستند، اما در تمامی قسمت‌های خودرو احساس می‌شوند، به طور مثال کیا شکل کلی جلوپنجره اپتیما را از گذشته حفظ کرده، اما ظاهری سه‌بعدی‌تر به آن داده است. به گفته مدیران کیا، نسل بعدی اپتیما ملی خشن نخواهد بود، اما شخصیت قدرتمند این برند را حفظ خواهد کرد، کیا همچنین اعلام کرده که در نسل بعدی اپتیما ویژگی‌هایی غیرقابل انتظار خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: ون Proace City محصول جدید تویوتا در اروپا +تصاویر

تصاویر رندر نسل بعدی کیا اپتیما فاش شد، جذاب مانند همیشه

همانطور که مدیران کیا اشاره کردند، اپتیما یک مدل اسپرت با طراحی تهاجمی نخواهد بود، بلکه مدلی جذاب با ویژگی‌های مدرن و زیبا است که اثر آن در تمامی بخش‌های خودرو دیده می‌شود. اما از نظر فنی انتظار می‌رود این مدل به دیفرانسل چهار چرخ با کنترل الکتریکی مجهز شود، براساس یکی از خبرگزاری‌های کشور کره، این سیستم قادر است تا مشخصه‌هایی مانند شتاب، سرعت و مانند آن را میان چرخ‌ها پخش کند، همچنین این مدل به حالت Eco برای کنترل مصرف سوخت و حالت اسپرت با قدرت بیشتر مجهز می‌شود.

تصاویر رندر نسل بعدی کیا اپتیما فاش شد، جذاب مانند همیشه

هنوز اطلاعات درمورد این مدل کامل نیست، به نظر می‌رسد رندر‌های منتشر شده طرح نهایی کیا برای اپتیما باشد، البته برای دریافت جرئیات بیشتر باید منتظر ثبت تصاویر بیشتر از نمونه اولیه آن باشیم. ممکن است نسل بعدی اپتیما تا پایان سال معرفی شود و ممکن است رونمایی از آن به سال آینده موکول شود، اما در هر صورت زمان زیادی تا معرفی نسل پنجم کیا باقی نمانده و طرفداران این مدل باید منتظر اخبار بعدی بمانند.

انتهای پیام/

تصاویر جدید کیا اپتیما را ببینید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر رندر نسل بعدی کیا اپتیما فاش شد، جذاب مانند همیشه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..