تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطب‌الدین صادقی: کدام خیابان وضعیتی بهتر از اطراف تئاتر شهر دارد؟

محدثه نوری-  یکشنبه شب یک حادثه تیراندازی در اطراف تئاتر شهر خبرساز شد. اتفاقی که واکنش هیات مدیره خانه تئاتر را به دنبال داشت و اهالی تئاتر در نامه‌ای سرگشاده به شهردار تهران خوستار رسیدگی به اوضاع نابسامان محیط اطراف تئاتر شهر شدند. 

در همین زمینه قطب الدین صادقی بازیگر تلویزیون و تئاتر اما با اینکه این حادثه در زندگی هنرمندان نقش یا تاثیری دارد مخالف است. او در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرآنلاین، در مورد این حادثه گفت :

این حادثه نه در تئاتر شهر بلکه در محوطه پارک دانشجو بوده است،این حادثه می‌توانست در هر خیابان دیگر یا مترو یا کارخانه اتفاق بیفتد و نقشی نه در تئاتر، نه در زندگی هنرمندان و نه نقشی‌در تحول اجتماعی‌دارد.
 

اما آیا وضعیت نابسامان محیط اطراف تئاتر شهر و پارک دانشجو به عنوان یک محیط فرهنگی باعث بدتر شدن این جریانات نمی‌شود؟ قطب‌الدین صادقی در پاسخ می‌گوید: کدام خیابان وضعیت بهتری دارد و عاری از بزهکار و معتاد است؟ این وضعیت برای‌همه جا است و مختص به تئاترشهر نیست.
این وضعیت در همه‌جا هست و اصلا شایسته زندگی اجتماعی ما نیست و ربطی به هنر ندارد، در گوشه به گوشه ایران همین است، وضعیت در حاشیه شهر چگونه است؟ زندگی‌اجتماعی‌ ما به قهقرا رفته‌ و فاجعه بزرگ‌تر  و عمومی‌تر از این‌ حرف‌هاست. 

۲۵۸۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطب‌الدین صادقی: کدام خیابان وضعیتی بهتر از اطراف تئاتر شهر دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..