تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت تسهیلات بلاعوض به کسبه سیل‌زده پل‌دختر/ احداث مجدد دیواره ساحلی

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،علیرضا تابش گفت:  اغلب سیل‌زدگان پلدختری وام‌های بلاعوض تعمیراتی را دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مصوبه اخیر یعنی 2500 میلیارد تومانی که قرض الحسنه بود از هفته جاری موانع آن برطرف خواهد شد و سیل‌زدگان قادر به دریافت تسهیلات هستند.

رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه پی‌کنی و پی‌ریزی واحدهای احداثی نیز آغاز شده است، افزود: از هفته آینده تسهیلات این گروه نیز قابل پرداخت است.

پرداخت وام بلاعوض تعمیری به واحدهای تجاری خسارت دیده

تابش با اشاره به پرداخت وام بلاعوض تعمیری به واحدهای تجاری خسارت دیده، بیان داشت: خوشبختانه برای نخستین‌بار دولت تصویب کرده است که تا سقف 45 میلیون تومان به کسبه برای کسب و کار وام بلاعوض داده شود.

وی اظهار داشت: پرداخت وام بلاعوض کسب و کار از هفته آینده شروع خواهد شد، ضمن اینکه این مهم به رونق و عادی‌سازی شهر کمک شایانی می‌کند.

رئیس بنیاد مسکن در خصوص دیواره ساحلی پلدختر نیز گفت: طراحی مجددی توسط مهندسین مشاور ذی‌صلاح برای این دیواره انجام شده و پس از ارسال به وزارت نیرو و آب منطقه‌ای و در صورت تائید، اقدامات بعدی انجام می‌شود.

تجهیز کارگاه و شمع‌کوبی‌های دیواره ساحلی

تابش با بیان اینکه تجهیز کارگاه و شمع‌کوبی‌های دیواره ساحلی شروع شده است، گفت: امیدوارم تا پایان سال جاری دیواره بسیار مستحکم و اصولی را در دو طرف رودخانه احداث کنیم.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت تسهیلات بلاعوض به کسبه سیل‌زده پل‌دختر/ احداث مجدد دیواره ساحلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..