تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد جانشین فرماندهی ناجا از شورای شهر تهران:زیر بار حیات شبانه در شهر نمی رویم؛ماه رمضان استثناء است

سردار ایوب سلیمانی سال ۹۷ را سال طلایی پلیس دانست و ابراز کرد: در سال گذشته تلاش پلیس به نتیجه رسید و توانستیم کمترین شهادت را داشته باشیم، این در حالی است که سابق بر این در هر ماه تقریبا ۶ شهید داشتیم.

سلیمانی از نظریه شورای شهر تهران انتقاد کرد و با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان طرح شبانه‌ای داشتیم تا مردم به عبادت شبانه هم مشغول باشند، عنوان کرد: شورای شهر تهران ابراز داشته که چرا این طرح ادامه نمی‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه ماه رمضان ماه ویژه‌ای است و مناجات شبانه مورد تاکید دین ما است، در روزهای غیر از آن برای چه موضوعی این طرح را ادامه دهیم؟ ادامه داد: حیات شبانه را قبول نداریم، این فرهنگ حتی در اروپا هم نیست و زیر بار آن نخواهیم رفت.

سلیمانی پلیس را مسؤول نظم و امنیت کشور معرفی کرد و گفت: پلیس اما نمی‌تواند هر مجلسی را محافظت کند.

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد جانشین فرماندهی ناجا از شورای شهر تهران:زیر بار حیات شبانه در شهر نمی رویم؛ماه رمضان استثناء است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..