تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدال منطقه آزاد قشم با برخی از بی بند و باری‌ها/ جوانان زیادی به ه‍یئت رزمندگان این منطقه آزاد جذب شدند

مسئول هیئت رزمندگان قشم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

محمد صادقی مسئول هیئت رزمندگان استان قشم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت این هیئت بیان کرد: هیئت رزمندگان قشم فعالیت خودش را از سال ۸۲ و به یمن حضور پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس آغاز کرد.

وی افزود: تولید و انتشار فرهنگ اسلام ناب محمدی، بیان اصول رزمندگان در دوران دفاع مقدس و کمک به افراد کم توان از لحاظ مالی، مهمترین اهداف ما در طول این سال‌ها بوده است. همچنین در سال ۹۷ در نظر داشتیم محرومیت زدایی در قشم را در دستور کارمان قرار دهیم که تا حدی به این خواسته دست پیدا کردیم و توانستیم ایتام را تحت پوشش هیئت بیاوریم.

صادقی عنوان کرد: تقویت فرهنگ اسلام ناب محمدی با جذب جوانان در سال‌های اخیر اتفاقات بزرگی را در قشم رقم زده است. طی جذب جوانان موکب «انصار المهدی» راه اندازی شد. ما خادم یار نوجوان و جوان برای این موکب جذب کردیم.

مسئول هیئت رزمندگان قشم ادامه داد: هدف ما در سال ۹۸ ادامه فعالیت‌های سال ۹۷ است. ما در منطقه آزاد هستیم که مسائل خاص خودش را دارد. متاسفانه قشم بی بند و باری دارد که این منطقه را متمایز از دیگر مناطق کشور می‌کند. خوشبختانه هیئت رزمندگان قشم توانسته با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی کمی جو موجود در این شهر را تغییر دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیئت رزمندگان قشم در تمام مناسبت‌های مذهبی سال، اعم از شهادت‌ها، مولودی‌ها، مناجات خوانی، دعای ندبه خوانی و. برنامه دارد. البته ما در مناسبت‌های ملی هم فعالیت داریم؛ همچنین دو سال است سه شنبه‌های مهدوی را راه اندازی کردیم که طی آن بسته‌های فرهنگی منتشر می‌کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدال منطقه آزاد قشم با برخی از بی بند و باری‌ها/ جوانان زیادی به ه‍یئت رزمندگان این منطقه آزاد جذب شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..