تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل کارگروه‌های پنج گانه در همایش هیئت رزمندگان اسلام

تشکیل کارگروه‌های پنج گانه در همایش هیئت رزمندگان اسلامبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در نخستین روز از همایش مدیران هیئت رزمندگان اسلام، کارگروه‌های پنجگانه ای در موضوعات مختلف شکل گرفت. هر کارگروه یکی از موضوعات مهم که جزو اهداف هیئت رزمندگان اسلام بود را بررسی می کرد؛ به این ترتیب که مدیران استان‌ها هر کدام در یکی از کمیته ها زیر نظر یک مدیر کمیته فعالیت می کردند.

کمیته‌ها در موضوعات مختلف درباره هیئت داری و آداب آن، ارائه برنامه‌ها و ابتکارات جدید و جذاب، آسیب شناسی وضعیت هیئت‌ها، بهره برداری بیشتر از ظرفیت اربعین و تقویت هیئت ها در فعالیت های اجتماعی و جهادی با عناوین شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی بررسی می‌کردند.

آقایان مداحی، نجات، پناهیان، فدایی، علی محمدی و سفیدی از جمله مدیران کمیته‌ها بودند. پس از این جلسات که عصر روز چهارشنبه ۲۲ خرداد در مجتمع فرهنگی عمار شهر قم تشکیل شد، مدیران به حرم شریفه حضرت معصومه (س) رفته و زیارت به جا آوردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل کارگروه‌های پنج گانه در همایش هیئت رزمندگان اسلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..