تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز خدمات شاتل موبایل با مشترکان تماس می‌گیرد

شاتل‌موبایل از راه‌اندازی روش ارتباطی جدیدی برای تسهیل ارتباط با مشترکان خود خبر داد.

شاتل‌موبایل اعلام کرده از‌این‌پس تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های این اپراتور می‌توانند حرف انگلیسی C را به شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ پیامک کنند تا کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی شاتل‌موبایل در سریع‌ترین زمان ممکن با آن‌ها تماس بگیرند و مشکلات را بررسی کنند و سؤالاتشان را پاسخ دهند.

براساس این گزارش، مشترکان شاتل‌موبایل برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی مشتریان این اپراتور، علاوه‌بر روش مذکور می‌توانند ازطریق سایر روش‌های ارتباطی متنوع نظیر شماره‌گیری ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰، گفت‌وگوی آنلاین (چت) در وب‌سایت، ارسال ایمیل به آدرس CS@shatelmobile.ir، تکمیل فرم مرتبط در صفحه‌ی تماس با ما، تکمیل فرم «صدای مشتری» در پایین صفحات وب‌سایت، مدیریت حساب اینترنتی و طرح سؤالات خود ازطریق حساب‌های رسمی شاتل‌موبایل در شبکه‌های اجتماعی اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز خدمات شاتل موبایل با مشترکان تماس می‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..