تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




١٥٠ تن کاغذ روزنامه‌ای توزیع شد

١٥٠تن کاغذ روزنامه‌ای توزیع شدبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در پنجمین جلسه «کمیته توزیع کاغذ مطبوعات» با توجه به موجودی برخی واردکنندگان کاغذ و بررسی درخواست روزنامه‌ها و نشریات و بر اساس اولویت‌های اعلامی، تخصیص ١٥٠تن کاغذ، نهایی و روند اجرایی آن با ارسال پیامک به مدیران مسئول این رسانه‌ها، آغاز شد. مطابق گذشته، این فهرست با هدف شفاف‌سازی و دسترسی آزاد به اطلاعات، در وب سایت معاونت مطبوعاتی منتشر خواهد شد.

بر این اساس ١٥٠ تن کاغذ بین ٤٣ روزنامه سراسری توزیع و مقرر شد در جلسه هفته آینده، کاغذ مورد نیاز سایر نشریات (روزنامه‌ها، هفته‎نامه‌ها، دو هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌ها) در کمیته بررسی و بر اساس منابع موجود، تخصیص یابد.

گفتنی است کمیته توزیع کاغذ مطبوعات با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف توزیع مناسب و شفاف کاغذ مطبوعات، سرعت بخشی به مسیر ورود کاغذ به کشور و همزمان توزیع درست آن، رسیدگی به وضعیت رسانه‌هایی که اختلالی در انتشار آن‌ها به دلیل کمبود کاغذ ایجاد شده و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای کمک به وضعیت بازار کاغذ با توجه به تاکیدات رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «١٥٠ تن کاغذ روزنامه‌ای توزیع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..