تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال پیامک کشف حجاب ادامه دارد

سردار سرتیپ حسین اشتری فرد، چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان فارس افزود: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌ها و امنیت مردم است و به همین دلیل در اجرای مأموریت‌ها هیچ‌گونه کوتاهی نخواهد کرد.

او ادامه داد: باید در زمینه مبارزه با بدحجابی، سایر دستگاه‌ها نیز به کمک نیروی انتظامی بیایند؛ کشف حجاب در قانون کشور ما جرم محسوب می‌شود و برخورد با آن نیز براساس قوانین، وظیفه نیروی انتظامی است و به همین دلیل در ماه‌های اخیر اجرای طرح ناظر و ارسال پیامک به مالکان خودروهایی که کشف حجاب در اتومبیل آنها صورت گرفته کلید خورده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اضافه کرد: در پی اجرای طرح ناظر کمترین نارضایتی در بین جامعه ایجاد شده و اگر کسانی هم نسبت به این طرح و ارسال پیامک اعتراض و شکایتی دارند مجموعه‌ای در پلیس امنیت اخلاقی برای رسیدگی به این شکایات در نظر گرفته شده است.

مبارزه با قاچاق و افزایش کشفیات، کاهش تصادف

او در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب رونق تولید تعیین شده که نیروی انتظامی در پی این موضوع مبارزه با قاچاق کالا را شدت بخشیده و بر همین اساس از ابتدای سال ۹۸ تاکنون کشفیات کالا قاچاق ۴۰ درصد در کشور افزایش داشته است.

اشتری فرد در ادامه بر لزوم ارتقای فرهنگ ترافیک در کشور و استان فارس تاکید کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به نسبت مدت مشابه سال قبل در فارس ۳۰ درصد کاهش تصادفات حاصل شده و حدود ۷۰ نفر نیز جانباختگان حوادث رانندگی در این استان کاهش داشته است.

او عنوان کرد: در سالیان گذشته و حدود ۵ سال پیش بطور میانگین در استان فارس سالانه ۳۵۰ فقره جرم خشن رخ می‌داد که این تعداد اکنون به کمتر از ۲۰ مورد در سال کاهش پیدا کرده است.

۲۳۵۲۳۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال پیامک کشف حجاب ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..