تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والیبالیستی که حالا قدر لحظاتش را بیشتر می‌داند

مهری رنجبر: پوریا فیاضی که قبلا گفته بود می خواهد در ترکیب اصلی تیم باشد فکرش را هم نمی کرد به این زودی مرغ آمین از بالای سرش رد شود.اما به چشم بر هم زدنی رویایش رنگ واقعیت گرفت.واقعیتی که همه را انگشت به دهان گذاشت. او که در بازی اول  به جای معنوی نزاد به زمین آمد، تا پایان هفته دوم لیگ ملتها در ترکیب 6 نفره کولاکوویچ ماندگار شد.

*فکر می کردی  خیلی زود در ترکیب تیم ملی والیبال فیکس شوی؟
نمی دانم والا. فکر می کردم فیکس شوم اما نه به این زودی.من در هفته اول و دوم لیگ ملتها همه تلاشم را برای موفقیت تیم کردم. خدا را شکر که نتیجه هم داد، هرچند هنوز همه چیز تموم نشده است.

*از این بابت خوشحالی ؟
خوشحالم اما واقعیتش این است که هنوز خوشحالی ام کامل نیست. چرا که موفقیت با تیم می تواند خوشحال کننده باشد.

*تو با بازی خیلی خوب ، در هفته اول و دوم لیگ ملتها همه را متحیر کردی . دلیل درخشش تو به چه برمی گردد تمرین خوب یا انگیزه زیاد ؟
بدون شک تمرینات در اردو خیلی تاثیر گذار بود.البته بچه هایی که کنارم بودند هم خیلی به من کمک کردند.اگر حمایت آنها نبود به تنهایی نمی تواسنتم از پس این کار سخت برآیم. در تیم بچه ها خیلی با هم همدل هستند  و برای موفقیت تیم فرقی نمی کند چه کسی بازی می کند، همه صد دردصد توانشان را می گذارند.

*هنوز به پیشرفت فکر می کنی؟ 
امیدوارم قدر این  لحظات  را بدانم و روز به روز هم پیشرفتم ادامه داشته باشد و بابت یکی ، دو  بازی خوب مغرور نشوم و در باد اتفاقات خوب نخوابم. اما نکته مهم این است که حالا مسئولیت من صد برابر شده است و با بازی خوب و توقعات زیاد فشار روی من بیشتر شده وآن را حس می کنم. 

*هفته سوم و چهارم در ارومیه و اردبیل را چطور می بینی؟
 در هفته سوم و چهارم که ارومیه و اردبیل میزبان هستند ،کار ما رفته ، رفته  سخت تر است.آن هم در بازی با حریفانی سر سخت. چرا که ما جلوی چشم تماشاگران خودمان بازی داریم و با انتظار آنها باید برابر حریفان قدر بهتر کار کنیم. امیدوارم این فشار زیاد اذیتمان نکند.

*هفته اول و دوم چطور بود؟
ما هفته اول طوفانی بازی کردیم.  سه بازی خیلی سنگینی داشتیم. از همان مسابقه اول  برابر ایتالیا کار سخت ما شروع شد.. اما خوشحالم که با سه برد کار را تمام کردیم . هفته دوم اصلا شرایط متفاوت بود. به خاطر نتایج هفته اول تیم ، همه  جور دیگری به ما نگاه می کردند . خیلی با احترام. الحمدالله با بازیهای خوب هم شرمنده مردم نشدیم و نتیجه لازم را گرفتیم.. 

*با این حساب باید امیدوار به صعود تیم ملی به دور نهایی لیگ ملتها باشیم؟
 اصلا هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. شاید ما با یک برد جایگاهمان  را در جدول رده بندی حفظ کنیم و یا با یک باخت چهار پله سقوط . ما باید همه تمرکزمان را بگذاریم برای نمایش با کیفیت و قدرت والیبال ایران.

251 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والیبالیستی که حالا قدر لحظاتش را بیشتر می‌داند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..