تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنوان چند نفره Midnight Ghost Hunt معرفی شد +تریلر

عنوان چند نفره Midnight Ghost Hunt معرفی شد +تریلربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد E3 یا Electronic Entertainment Expo بزرگ‌ترین مراسم برای معرفی کنسول و بازی‌های ویدیویی است که کار خود را از سال ۱۹۹۵ در کشور آمریکا شروع کرده و سالانه برگزار می‌شود. تقریبا همه شرکت‌هایی که در دنیای بازی‌های ویدیویی حرفی برای گفتن دارند در این کنفرانس حضور دارند و عناوین جدید خود را به گیمرها معرفی می‌کنند. در رویداد E3 کنفرانس‌هایی وجود دارد که شرکت‌های مختلف در آن‌ها از برنامه‌ها و عناوینی که در طول سال قرار است منتشر کنند، اعلام می‌‌کنند. رویداد E3 امسال از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن در حال برگزاری است. 

Midnight Ghost Hunt یکی از بهترین عناوینی است که تا کنون در رویداد E3 2019 معرفی شده است. به نظر می‌رسد این عنوان ترکیبی از ژانر مبارزه و شکار حریف، که در بازی‌های Call of Duty به خوبی دیده می‌شود، با مسائل ماورایی باشد.

بیشتر بخوانید:کاور و جوایز فیزیکی عنوان Cyberpunk 2077 فاش شد 

در این بازی بازیکنان در گروه‌های ۴ نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. آن‌ها باید با یکدیگر همکاری کنند و با استفاده از مجموعه‌ای از ابزار‌ها ارواحی که درون عمارت مخفی شده‌اند را شکار کنند. در طرف دیگر مسابقه، تیم ارواح می‌توانند اشیا درون نقشه را تسخیر کرده و خود را به سمت شکارچیان پرتاب کنند. شکارچیان باید بتوانند تمام ارواح را تا قبل از نیمه شب از پای در بیاورند وگرنه مسابقه را می‌بازند.

اگر این عنوان به نظر شما آشنا می‌آید باید بگوییم احتمالا این مسئله به این دلیل است که Vaulted Sky یک کلیپ از ساخت این عنوان در نوامبر سال ۲۰۱۸ در سایت Reddit منتشر کرد که از سوی کاربران اینترنت بسیار مورد اقبال قرار گرفت. همچنین پست دیگری در ماه مارس از آن منتشر شد که باز هم کاربران آن را ستایش کردند.

بسیاری از گیمر‌ها اکنون برای عرضه این عنوان جذاب لحظه شماری می‌کنند. گفته می‌شود عنوان Midnight Ghost Hunt در تابستان عرضه خواهد شد. البته گیمر‌ها می‌توانند همین الان در سایت آن‌ها ثبت نام کنند. در ادامه تریلر این عنوان را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

عنوان مورد انتظار Midnight Ghost Hunt  رونمایی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنوان چند نفره Midnight Ghost Hunt معرفی شد +تریلر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..