تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستیار پوتین تکلیف صادرات اس۴۰۰ به ترکیه را روشن کرد

 اوشاکوف افزود: توافقنامه‌های امضا شده میان روسیه و ترکیه بخصوص درباره اس۴۰۰ بدون هیچگونه تاخیری و در تاریخ تعیین شده انجام خواهد شد و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد مسکو مصمم است همه خواسته‌های ترکیه در خصوص سامانه دفاع موشکی اس۴۰۰ را تامین کند همانطور که پیشتر این موارد درخواست و با آنها موافقت شده است.

مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته لایحه‌ای را تصویب کرد که به موجب آن فروش سامانه اس۴۰۰ روسیه به ترکیه را تهدیدی علیه اتحاد نظامی بین آنکارا و واشنگتن اعلام و آن را تحریم کرد.

اوایل ماه جاری میلادی، پاتریک شاناهان، سرپرست وزارت دفاع آمریکا تا ۳۱ ژوئیه [۱۰ تیر ماه] برای ترکیه ضرب الاجل تعیین کرد تا از خرید سامانه موشکی اس ۴۰۰ روسیه صرف نظر کند.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستیار پوتین تکلیف صادرات اس۴۰۰ به ترکیه را روشن کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..