تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تصاویر گوگل پیکسل ۴ با دوربین دوگانه فاش شد +تصاویر

اولین تصاویر گوگل پیکسل 4 با دوربین دوگانه فاش شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل هنگامی که شروع به تولید گوشی‌های جدید خود با نام پیکسل کرد دقیقا می‌دانست قرار است چه کاری انجام دهد. این شرکت با ارائه بروزترین نسخه سیستم عامل خود برای این خانواده کاری کرده است که بسیاری از کسانی که به بروز بودن اندروید دستگاه خود علاقه‌ دارند به خرید این سری گوشی روی بیاورند. اکنون نوبت به یک مدل جدید از این خانواده فرا رسیده است.

این اولین تصویر از گوشی جدید گوگل با نام پیکسل ۴ است. درست است که این تصویر کمی تار است، اما به بالاخره می‌توانیم ببینیم که این دستگاه چه شکلی است. در هنگام مشاهده این تصویر ما با دستگاهی روبه‌رو می‌شویم که احتمالا نسخه XL پیکسل ۴ است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این گوشی برخلاف مدل‌های پیشین خود دارای یک دوربین دوگانه در پشت خود است. در جلوی آن یک حفره وجود دارد که دوربین سلفی را در خود جای داده است. اگر به دقت نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در واقع دوربین سلفی این دستگاه نیز دوگانه است و شایعات پیشین درباره این مسئله صحت دارد. در ادامه این تصاویر فاش شده را مشاهده می‌‎کنید:

اولین تصاویر گوگل پیکسل ۴ با دوربین دوگانه فاش شد +تصاویر

بیشتر بخوانید: خانواده جدید پیکسل 3a پس از مدت‌ها انتظار به طور رسمی رونمایی شدند +تصاویر 

کمی پیشتر جایگاه دوربین سلفی دوگانه پیکسل ۴ روی محافظ صفحه نمایش گوگل پیکسل ۴ برش خوره بود و این مسئله ما را به این نتیجه رساند که دوربین سلفی این دستگاه دوگانه است.

ما هنوز ۴ ماه کامل تا رونمایی رسمی از گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL فاصله داریم. علاوه بر محافظ صفحه نمایش، رندر‌ها و اکنون تصاویر این دستگاه ما درباره پردازنده و رم آن نیز اطلاعاتی داریم. گفته می‌شود پیکسل ۴ دارای یک رم ۶ گیگابایتی است که تراشه Snapdragon 855 را همراهی می‌کند. در ضمن سیستم عامل این دستگاه اندروید Q است.

انتهای پیام/

تصاویر زنده گوشی جدید گوگل با نام پیکسل ۴ فاش شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تصاویر گوگل پیکسل ۴ با دوربین دوگانه فاش شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..