تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شجاع خلیل زاده:ایشالله آقا برانکو بمونه، ما هم بمونیم/ استقلالی‌ها را هم دوست دارم، فحش ندهید بد است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،شجاع خلیل زاده که با مخاطبانش حرف می زد رو به مخاطب استقلالی که به او توهین کرده بود گفت:«انصافا همه برای ما عزیز هستند. استقلالی و پرسپولیسی. حالا تو فوتبال با هم کری داریم و رقابت است اما در عالم واقعیت من استقلالی ها را هم دوست دارم. البته خوب قطعا پرسپولیسی ها برایم عزیزتر هستند ولی استقلالی ها را هم عزیز می دانم. به هم فحش ندهیم و این کار خوب و درست نیست.»
او در ادامه از اصفهانی ها و تراکتوری ها هم حسابی تمجید کرد و گفت آن دسته از اصفهانی هایی که فحش می دهند حساب شان از مردم این شهر که بهترینند جداست.
بخش جالب حرف هایش برای پرسپولیسی ها هم جایی بود که دربارهپرسپولیس گفت:«ایشالله مشکل حل شه، آقا برانکوهم بمونه و مشکلی نباشه و شرایط طوری باشه که همه بچه ها در تیم بمونن.»
او که گفته شده پیشنهادهایی از قطر دارد، به نظر می رسد اگر برانکو ماندنی شود و شرایط مالی  پرسپولیس رو به راه باشد، در این تیم می ماند.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شجاع خلیل زاده:ایشالله آقا برانکو بمونه، ما هم بمونیم/ استقلالی‌ها را هم دوست دارم، فحش ندهید بد است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..