تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی گوشی هوشمندی با دوربین شش‌گانه در پنل پشتی توسعه می‌دهد

سونی در حال توسعه‌ی گوشی هوشمندی با دوربین شش‌گانه در پنل پشتی و دوربین دوگانه در پنل جلویی است که احتمالا اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. 

ال‌جی وی ۵۰ تین‌کیو از دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بهره می‌برد. این در حالی است که انتظار می‌رود گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ نیز با دوربین چهارگانه معرفی و به بازار عرضه شود. نوکیا ۹ پیورویو نیز با پنج دوربین در پنل پشتی، نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند بازار از تعداد دوربین بیشتری بهره می‌برد.

اما براساس آخرین اخبار غیررسمی، به‌نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی جدیدی با تعداد دوربین بیشتری در پنل پشتی آن باشیم. ظاهرا سونی یک قدم جلوتر از نوکیا حرکت کرده و قصد دارد گوشی هوشمند سونی اکسپریا را با دوربین شش‌گانه معرفی کند.

دوربین پشت ششگانه سونی

عکس تزئینی است

مقاله‌های مرتبط:

باتوجه به اطلاعات به‌اشتراک‌گذاشته‌شده از سوی Max J، یکی از افشاگران اخبار سامسونگ، سونی در حال توسعه‌ی گوشی هوشمند جدید سونی اکسپریا با ۶ دوربین در پنل پشتی است. درحال حاضر و باتوجه به اخبار فاش‌شده، هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه‌ی چیدمان ۶ دوربین دستگاه بعدی سونی در دسترس نیست. 

اطلاعات زیادی در مورد جزئیات دقیق گوشی هوشمند سونی اکسپریا با ۶ دوربین منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود این دستگاه از یک دوربین تله‌فوتو به‌همراه دوربین فوق‌عریض جداگانه بهره ببرد. باتوجه به محبوبیت سنسورهای ToF در گوشی‌های هوشمند جدید، به‌نظر می‌رسد یکی از دوربین‌های شش‌گانه، حسگر ToF باشد. همچنین انتظار می‌رود که دو دوربین دیگر از نوع مونوکرومیک باشند تا بتوانند جزئیات بیشتری در تصویربرداری با نور کم دراختیار کاربران قرار بدهند.

به‌نظر می‌رسد گوشی هوشمند سونی اکسپریا با ۶ دوربین در پنل پشتی از دوربین دوگانه‌ی سلفی بهره ببرد که یکی از دو دوربین از نوع عریض خواهد بود تا بتواند در هنگام تصویربرداری سلفی، جزئیات بیشتری را ارائه دهد.

باتوجه به اینکه گوشی هوشمند جدید سونی در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد، طراحی پنل جلویی آن هنوز نامشخص است. باوجوداین، گوشی هوشمند سونی اکسپریا وان و همچنین میان‌رده‌ی سونی یعنی اکسپریا ۱۰ از نمایشگر با نسبت ۲۱ به ۹ بهره می‌برند. باتوجه به تعداد دوربین‌های دستگاه جدید سونی، احتمالا این گوشی هوشمند پرچم‌دار سونی باشد؛ اما باتوجه به اینکه هنوز برنامه و زمان‌بندی مشخصی برای معرفی آن از سوی سونی اعلام نشده است، هنوز مشخص نیست از کدام تراشه بهره می‌برد. احتمال دارد اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰، سونی، گوشی هوشمند جدید خود را احتمالا با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی معرفی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی گوشی هوشمندی با دوربین شش‌گانه در پنل پشتی توسعه می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..