تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذرخواهی مسافر جنجالی ماجرای اسنپ +عکس

عدرخواهی مسافر هنجار شکن اسنپبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسافر هنجارشکن تاکسی اینترنتی اسنپ که پیش‌تر با اشتراک گذاشتن تصویر رسید سفر ناتمام خود در فضای مجازی خبرساز شده بود، بار دیگر حساب کاربری خود در توییتر را فعال کرد. او در جدیدترین پست خود از تمام افرادی که به واسطه این اتفاق ناراحت شدند، عذرخواهی کرد.

این مسافر در توییتر خود نوشت:

«اینجانب از راننده اسنپ، مجموعه اسنپ و تمام کسانی که خاطرشان به موجب جریان اخیر جریحه دار شده عذرخواهی کرده و اعلام می دارم به قوانین کشورم التزام و اهتمام دارم»

عدرخواهی مسافر هنجار شکن اسنپ

بیشتر بخوانید: #اسنپ/ جان من! وسیله نقلیه حریم خصوصی نیست! 

گفتنی است؛ چند روز پیش یکی از رانندگان اسنپ، به مسافر خانم خود به دلیل رعایت نکردن حجاب تذکر داد که این موضوع با حاشیه‌ها و واکنش‌هایی همراه بود. پس از چند ساعت آن مسافر با انتشار تصاویر و مشخصات راننده در توییتر خود از مسئولان اسنپ خواست تا او را اخراج کنند! براساس اظهارات راننده این خودرو، او صرفاً از مسافر خواسته بود تا حجاب خود را بر اساس قانون اسنپ رعایت کند اما مسافر با زیرپا گذاشتن قانون هنجارشکنی کرد و حاضر نشد حجاب خود را رعایت کند. این مسافر در اقدام هنجارشکنانه دیگر مرز حریم خصوصی را زیر پا گذاشت و تصویری از راننده را به همراه رسید سفر در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت و از مسئولان اسنپ خواست این راننده را اخراج کنند!

بیشتر بخوانید:  راننده اسنپ خبرساز در حال امدادرسانی در مناطق سیل‌زده +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذرخواهی مسافر جنجالی ماجرای اسنپ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..