تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت سکوهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو از پلاستیک بازیافتی

براساس گزارشی از موندو دپورتیوو، سکوهای اهدای مدال المپیک ۲۰۲۰ توکیو از پلاستیک‌های بازیافتی ساخته خواهد شد.

کمیته برگزاری این بازی‌ها اعلام کرد که از پنج‌شنبه هفته جاری جعبه‌های پلاستیکی ۲ هزار فروشگاه AEON جمع‌آوری می‌شود. این جعبه‌ها به شرکت Procter & Gamble آمریکایی فرستاده خواهد شد تا پس از بازیافت به سکوهای اهدای جوایز تبدیل شود.

کمیته برگزاری هم‌چنین می‌خواهد از پلاستیک‌های یافت شده در اقیانوس‌ها استفاده کند. در مجموع قرار است ۴۵ تن پلاستیک برای ساخت سکوها جمع‌آوری شود. ژاپن پس از آمریکا بیش‌ترین مصرف پلاستیک را در جهان دارد.

پیش از این کمیته برگزاری اعلام کرده بود مدال‌های المپیک و پارالمپیک از فلزهای موبایل‌های بازیافت شده و دیگر وسیله‌های پیام‌رسان ژاپنی ساخته خواهد شد.

۴۷۲۳۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت سکوهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو از پلاستیک بازیافتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..