تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماشین چمن‌زن هوندا رکورد جدیدی در گینس ثبت کرد

ماشین چمن‌زنی ویژه هوندا توانست با رسیدن به سرعت ۱۶۰ کیلومتربرساعت در ۶.۲ ثانیه، رکورد جدیدی برای خود ثبت کند. 

ماشین چمن‌زنی هوندا موسوم به Mean Mower به‌عنوان سریع‌ترین ماشین چمن‌زنی جهان باردیگر به صدر اخبار بازگشته است. این ماشین چمن‌زن که پیشرانه‌ای مشابه با سوپربایک هوندا CBR1000RR استفاده می‌کند، این‌بار توانست سرعت‌گیری صفر تا ۱۶۰ کیلومتر را در ۶.۲۸۵ ثانیه ثبت کند. ویدئویی نیز از این رکوردگیری در حضور کارشناسان گینس منتشر شده است. در این رکوردگیری هوندا Mean Mower باید هم مسیر رفت و هم برگشت را طی کند و میانگین سرعت در هر دو مسیر به‌عنوان رکورد شناخته خواهد شد. در اولین تلاش، زمان ۶.۴۳ ثانیه و در دومین تلاش زمان ۶.۱۲ ثانیه ثبت شد.

Honda Lawn Mower

هوندا Mean Mower قبلا نیز با رسیدن به حداکثر سرعت ۱۸۷.۶ کیلومتربرساعت خود را به‌عنوان سریع‌ترین ماشین چمن‌زنی جهان معرفی کرده بود. هوندا در سال ۲۰۱۸، این چمن‌زن رکوردشکن خود را ارتقا داد. در مدل قبلی، پیشرانه‌ی یک‌لیتری ۱۰۸ اسب‌بخاری متعلق به هوندا VTR Firestorm استفاده شده بود؛ ولی در برنامه‌ی ارتقا، هوندا پیشرانه‌ی ۱۹۰ اسب‌بخاری یک‌لیتری هوندا CBR1000RR را روی این چمن‌زنی نصب کرد. همچنین بخش‌های دیگری مانند جعبه‌دنده و ECU نیز تعویض شدند و پشت آمپر LCD متعلق به هوندا CBR روی Mean Mower نصب شد. پس از انجام این ارتقا، هوندا ادعا می‌کند این چمن‌زن می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۴۱ کیلومتربرساعت دست پیدا کند.

Honda Lawn Mower

مقاله‌های مرتبط:

هوندا Mean Mower براساس ماشین چمن‌زنی هوندا HF2622 ساخته شده است؛ اما از شاسی سفارشی استفاده می‌کند تا فرمان‌پذیری بهتری داشته باشد. وزن این ماشین فقط ۱۵۲ کیلوگرم است و با وجود تغییرات مختلف، همچنان توانایی اصلی خود در چمن‌زنی را هم حفظ کرده است و با دو موتور برقی که از باتری نیرو می‌گیرند می‌تواند چمن‌ها را کوتاه کند. تیغه‌های چمن‌زنی این ماشین از جنس فیبرکربن هستند. این چمن‌زن ویژه به لاستیک‌های مسابقه‌ای سفارشی ساخت Hoosier مجهز است تا چسبندگی بهتری داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماشین چمن‌زن هوندا رکورد جدیدی در گینس ثبت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..