تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل لباس مجلسی بلند

برترین ها: کمتر خانم شیک‌پوشی هست که دغدغه انتخاب یک لباس مجلسی موقر، شیک و زیبا را نداشته باشد. همه ما دوست داریم در محافل و مجالس رسمی و غیر رسمی آراسته و خوش‌پوش باشیم زیرا نوع لباسی که می‌پوشیم نشان‌دهنده شخصیت و منش ماست.

اگر شما نیز به دنبال لباسی مجلسی بلند زنانه برای میهمانی هایتان هستید، می توانید از بین این طرح های متنوعی که در ادامه برایتان آورده ایم، مدل دلخواهتان را انتخاب کنید و جذاب تر از همیشه در جمع بدرخشید.

۱. پیراهن مجلسی زنانه مدل Bateau Style ۲۰۱۹

مدل لباس مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی بلند

رنگ صورتی یا گلبهی یکی از رنگ‌های مورد علاقه خانم‌هاست و برای مراسم نامزدی و بله‌برون و ... مناسب است. پارچه این پیراهن از ساتن است و با دانتل‌های مد روز طراحی شده. داخل لباس مجهز به تمامی ملزومات لازم جهت قرارگیری درست و مطلوب لباس بر روی تن با سایز متناسب می‌باشد. بالاتنه لباس با جدیدترین متد روز فنردوزی و اپل‌دوزی شده که به یقه منحصربه‌فرد آن درخششی صدچندان می‌بخشد. نهایتا تناسب در طراحی دامن کلوش این مدل طرحی کامل و منحصربه‌فرد را برای یک لباس چشمگیر خلق نموده است.

۲. پیراهن زنانه مدل Dreamy Style ۲۰۱۹

مدل لباس مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی بلند

رنگ قرمزپیراهن مجلسی مناسب مراسم حنابندان برای عروس خانم‌هاست. بهترین و مرغوب‌ترین‌ها پارچه‌های ساتن و حریر دانتل در این لباس چشمگیر استفاده شده است و شکوفه‌های قسمت بالاتنه لباس هم جلوه خاصی به آن داده.

۳. پیراهن زنانه مدل آزالیا

مدل لباس مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی بلند

اگر به عروسی دعوت شده‌اید و دنبال لباس مجلسی مناسب و با قیمت کمتر هستید ما این پیراهن مشکی کرپ را پیشنهاد می‌کنیم. این پیراهن ماکسی با بالاتنه و آستین‌های گیپور و دنباله گزینه مناسب و کم‌خرجی برای شما خواهد بود.

۴. پیراهن زنانه مدل Unique Style ۲۰۱۹

مدل لباس مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی بلند

این پیراهن حریر که بالاتنه آن با مروارید طراحی شده، لباس بسیار زیبا و با شکوهی برای مجالس است. نوع دامن به شکل ماهی است و آستین‌های حریر دارد.

۵. پیراهن مجلسی Quiz

مدل لباس مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی بلند

این پیراهن زنانه دکلته است. روی لباس پولک دوزی دارد، پایین تنه لباس مدل ماهی است و به وسیله زیپ مخفی از پشت بسته می‌شود. رویه و آستر از ۱۰۰% پلی استر تهیه شده است.

اگر از طرفداران لباس‌های دکلته هستید، این مدل انتخاب خوبی است.

۶. پیراهن کمر‌چین‌دار

مدل لباس مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی بلند

این مدل پیراهن‌های کمرچین‌دار برای خانم‌هایی که می‌خواهند اضافه‌وزن شکم و پهلوی خود را بپوشانند طراحی شده. جنس پارچه پلی‌استر بوده و دارای یقه هفت و آستین حلقه‌ای است.

۷. پیراهن یقه قایقی

مدل لباس مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی بلند

پیراهن‌های یقه قایقی آستین‌دار از مدل‌هایی هست که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند. این پیراهن ماکسی دارای چاک بلندی در کنارش است که زیبایی این مدل را چندین برابر می‌کند.

۸. پیراهن و کت زنانه لفون مدل MH۰۱۹

مدل لباس مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی بلند

این پیراهن و کت برای خانم‌هایی که نگران پوشش بالاتنه خود هستند، طراحی شده است. پیراهن و کت دارای گلدوزی‌های زیبا بوده و کت آستین‌دار آن با قزن بسته می‌شود.

۹. پیراهن زنانه وای ماهوگمی مدل AB۰۶

مدل لباس مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی بلند

این مدل پیراهن زیبا برای طرفداران لباس‌های یقه ایستاده است. دارای آستین‌های کوتاه و دو چاک از بغل بوده و از جنس ابریشم است.

در این مطلب سعی کردیم چند مدل از پر طرفدارترین لباس‌های مجلسی زنانه را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که مدل محبوب خود را پیدا کرده و تهیه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل لباس مجلسی بلند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..