تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تریلر جدید بازی Cyberpunk 2077 در E3 به نمایش درآمد +فیلم

تریلر جدید بازی Cyberpunk 2077 نمایش داده شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در کنفرانس شب گذشته شرکت مایکروسافت، در کنار عناوینی که خود مایکروسافت سازنده آن‌ها بود، چند عنوان دیگر که طرفدار زیادی داشت نیز معرفی شدند. یکی از این عناوین Cyberpunk 2077 بود که از زمان انتشار اولین تریلرش توانسته بود نظر بسیاری از گیمر‌ها را جلب خود کند. تریلری چند دقیقه‌ای از این عنوان در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت نمایش داده شد که بیشتر با هدف نمایش شدت مبارزات و شیوه انجام‌گیری آن‌ها بود.

اما انتهای تریلرعجیب‌ترین و شگفت آورترین بخش آن بود؛ در بخش انتهایی این تریلر شخصیت جدیدی در بازی نمایش داده شد که این شخصیت، همان بازیگر شخص اول در فیلم جان ویک بود. با توجه به این تریلر قرار است کیانو ریوز در نقش یکی از شخصیت‌های بازی، در عنوان مذکور حضور داشته باشد و از صدای او در این عنوان استفاده شود.

هنگامی که از این بازیگر سوال شد که چه طور رضایت داده است تا در عنوان Cyberpunk 2077 به ایفای نقش بپردازد، این بازیگر اعلام کرد: داستان بازی و سبک جهان باز آن و همچنین توانایی بالای شرکت CD Project Red باعث تشویق و رضایت دادن من برای همکاری با این شرکت شد.

تریلر جدید بازی Cyberpunk 2077 نمایش داده شد + فیلم

اما در گذشته‌ای نه چندان دور نیز جزییاتی از این نسخه Collector’s این عنوان به بیرون نشت کرده بود که با انتشار تریلر در شب گذشته مشخص شد این اطلاعات صحت داشته‌اند. تصویری که از این بازی در سایت شرکت‌سازنده قرار داده شده است، همان تصویری است که پیش از این نیز در فضای مجازی درز پیدا کرده بود و عملا همه‌ی اطلاعات فاش شده از بازی Cyberpunk 2077 به همان تصویر مربوط می‌شد.

بیشتر بخوانید: گیم پلی جدید بازی Dying Light 2 منتشر شد +فیلم

بر اساس تریلر منتشر شده، این عنوان قابلیت آماده پیش خرید است و گیمر‌ها هنگام پیش خرید این بازی بسته‌ای مربوط به آن دریافت خواهند کرد که شامل کتابچه راهنمای بازی، موسیقی‌های استفاده شده در بازی، پوستر و تصویر زمینه برای تلفن‌همراه و کامپیوتر است. این عنوان قرار است در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

در ادامه تریلر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

تریلر جدید بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تریلر جدید بازی Cyberpunk 2077 در E3 به نمایش درآمد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..