تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درب‌های ایستگاه‌های فضایی بین المللی بر روی شرکت‌های تجاری باز می‌شوند

دربهای ایستگاه‌های فضایی بین المللی بر روی شرکت‌های تجاری باز می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان فضایی ایالات متحده آمریکا موسوم به ناسا قصد دارد با همکاری شرکت‌های فعال در زمینه صنعت فضایی امکان سفر به ایستگاه بین المللی فضایی را برای فضانوردان اعزامی از شرکت‌‎های خصوصی فراهم کند. ناسا این اقدام را در راستای تجاری سازی ایستگاه بین المللی فضایی در دستور کار خود قرر داده است.

بیشتر بخوانید: عظمت آفرینش در فیلمی شگفت انگیز از فضا

طبق گزارش‌‌های منتشر شده از سوی منابع وابسته به ناسا، این سازمان فضایی با برنامه ریزی دقیق به دنبال دستیابی به تجارت پرسود سفر به فشا و تحقق روی بسیاری از انسان‌های روی کره زمین است. با توجه به ظرفیت‌های علمی، نیروی انسانی و تجهیزات پیشرفته در سازمان فضایی آمریکا بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا به دنبال همکاری با ناسا هستند. ناسا در این پروژه علاوه بر به اشتراک گذاری منابع علمی خود با دانشمندان شاغل در شرکت‌های خصوصی تربیت و آموزش متقاضیان سفر به ایستگاه فضایی بین‌المللی را بر عهده می‌گیرد.

یکیاز مکدیران ارشد ناسا گفت: «راه‌اندازی این پروژه علاوه بر رونق کسب و کارهای مرتبط با صنایع فضایی، می‌تواند فرصت را برای اکتشافات علمی و ظهور دانشمندان کمتر شناخته شده در جهان فراهم کند.» شرکت‌های خصوصی همکاری کننده با ناسا ماموریت‌هایی با اهداف مشخص را در مدت زمان بیشتر از ۳۰ روز انجام می‌دهند.

دربهای ایستگاه‌های فضایی بین المللی بر روی شرکت‌های تجاری باز می‌شوند

از دیگر دلایل تمایل ناسا برای همکاری در چنین پروژه تامین هزینه‌های بسیار سنگین سفر فضانوردان و پشتیبانی از آن‌ها در ایستگاه بین المللی فضایی است. شرکت‌های مطرح Boeing و SpaceX از جمله اولین شرکت‌ها درخواست کننده برای همکاری با ناسا برای اعزام مسافر به فضا بودند. به نظر می‌رسد با اجرای چنین طرحی رویای مدیران این دو شرکت برای راه‌اندازی تورهای سفر به فضا و به طور مشخص به ایستگاه بین‌المللی فضایی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

تحقق رویای سفر به مدار زمین با تجاری سازی ایستگاه فضایی بین المللی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درب‌های ایستگاه‌های فضایی بین المللی بر روی شرکت‌های تجاری باز می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..