تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد پراشتباه فولاد خوزستان با بلبلی/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از آن که باشگاه استقلال اعلام کرد با محمد بلبلی به توافق رسیده است، فولاد خوزستان وارد میدان شد و مدعی شد پیش از آبی‌های پایتخت با وینگر سپیدرود قرارداد داخلی امضا کرده است. 

طبق قراردادی که فولاد خوزستان منتشر کرده، این قرارداد برای خرداد سال 97 است. بلبلی در آن تاریخ به قراردادی آماتوری با سپیدرود پای‌بند بوده و این یعنی او مشکلی برای فسخ این قرارداد ندارد. چرا که قرارداد آماتوری با بازیکن زیر هجده سال نوشته می‌شود و او می‌تواند بعدها آن را فسخ کند. نکته دیگر آن که باشگاه سپیدرود نیز رضایت‌نامه بلبلی را برای تیمی صادر نکرده و بنابراین بلبلی بدون رضایت‌نامه به این تیم پیوسته است. قرارداد امضا شده فولاد خوزستان با بلبلی شماره و تاریخ هم ندارد.

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد پراشتباه فولاد خوزستان با بلبلی/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..