تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار دولت چین به شرکت‌های فناوری داخلی در مورد هرگونه همکاری تجاری با آمریکایی‌ها

هشدار دولت چین به شرکت‌های فناوری داخلی در مورد هرگونه همکاری تجاری با آمریکایی‌هابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاست‌مداران چینی مصصم هستند با هرگونه تلاش برای برقراری ارتباطات تجاری به ویژه در حوزه فناوری از سوی شرکت‌های داخل این کشور با شرکت‌های آمریکایی مقابله کنند. این اقدام چینی‌ها در پاسخ به لغو قراردادهای تجاری و اداری بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری آمریکا با شرکت هوآوی صورت می‌گیرد. چینی‌ها با استفاده از سیاست مقابله به مثل به دنبال پاسخ قاطعانه برای اقدامات غیرمنطقی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید: پاسخ هوآوی به نگرانی کاربران خود در مورد قطع همکاری با گوگل/ سرنوشت هوآوی با عدم پشتیبانی نرم‌افزاری گوگل چه خواد شد؟!

پس از آن که گوگل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان تعداد زیادی از قراردادهای تجاری خود با آمریکا را لغو کرد پیش از دولت چین مردم این کشور با ابراز حمایت خود از کالا‌های تولید داخل، در حرکتی گسترده گوشی‌های آیفون خود را در سطل زباله انداخته و تلفن‌های همراه هوآوی را جایگزین آن کردند. این گونه رفتارهای ملی‌گرایانه از گروه‌های مردمی در چین دولت این کشور را ترغیب کرد تا با تصویب قوانین سخت‌گیرانه محدودیت‌های زیادی برای تجارت فناوری با شرکت‌های آمریکایی ایجاد کند.

در آخرین جلسه هیات دولت چین که عالی‌ترین مقامات سیاسی چین در آن حضور داشتند بازنگری کلی در ایجاد روابط تجاری با آمریکا صورت گرفت و محدودیت‌های زیادی در ارتباط شرکت‌های چنی با شرکاء آمریکایی خود ایجاد شد. هر چند این قوانین تا حد زیادی در حمایت از شرکت هوآوی صورت گرفته است ولی در صورت عدم تامین مالی از تعداد زیادی شرکت چینی که زنمینه‌های همکاری زیادی با شرکت‌های آمریکایی دارند از هر دو سمت آسیب‌های مالی هنگفتی را به همراه دارد.

هشدار دولت چین به شرکت‌های فناوری داخلی در مورد هرگونه همکاری تجاری با آمریکایی‌ها

جنگ تجاری ایالات متحده آمریکا با چین ضریب آسیب پذیر ی شرکت‌های فعال در هر دو  کشور را به شدت بالا برده است و با روند پیش رو و لغو یک سوی قرادادهای نام‌های بزرگی هم‌چون اینتل، فیسبوک، مایکروسافت و واتس‌اپ تلفن‌های همراه تولید شده در چین به ویژه محصولات هوآوی با آینده‌ای نام معلوم رو به رو شدند.

انتهای پیام/

دولت چین در به مقابله با سیاست‌های تجاری آمریکا برخاست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار دولت چین به شرکت‌های فناوری داخلی در مورد هرگونه همکاری تجاری با آمریکایی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..