تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روند پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس تسریع می شود

به گزارش خبرآنلاین ، وی در ادامه بیان کرد: مردم ایران با حداقل امکانات و تمام توان از خاک میهن خویش دفاع کردند و به دشمن اجازه تعرض به یک وجب خاک ایران را نداده اند. بدون شک این مانایی فقط با ایثار و شهادت به ثمر نشست.
استاندار البرز با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به تشکیل باغ موزه های دفاع مقدس، افزود: نشان دادن تاریخ دفاع از کشور به نسلهای آینده نیازمند بستری است که بتواند دو نسل جنگ و فرزندان امروز را بهم پیوند دهد در این راستا وجود باغ موزه های دفاع مقدس می تواند این فضا را فراهم می کند.
وی در خصوص کندی روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان البرز یادآور شد: به دلیل مشکلات اعتباری تاکنون روند پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس به کندی پیش رفته است اما با تدابیری که اندیشیده شده سعی در سرعت بخشی به روند پیشرفت پروژه است.
شهبازی خاطر نشان کرد: هفته آتی در جلسه ای که با حضور اعضای هیئت امنای باغ موزه دفاع مقدس استان خواهیم داشت، تصمیمات مهم وکارگشایی در خصوص تسهیل و تسریع در روند پروژه مصوب و ابلاغ  خواهد شد که در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه به بهر برداری برسد.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روند پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس تسریع می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..