تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماری تکان دهنده از بحران خود آسیبی میان زنان انگلیسی

آماری تکان دهنده از بحران خود آسیبی میان زنان انگلیسیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مطالعات بریتانیا نشان می‌دهد، شمار زیادی از دختران و زنان جوان این کشور به دلیل ابتلاء به بیماری‌های سلامت روان، اقدام به خود آسیبی می‌کنند. از سوی دیگر میزان بالای خود آسیبی میان جوانان موجب رشد میزان خودکشی زنان انگلیسی در میان‌سالی شده است.

مطالعات کارشناسان اختلالات روانی بریتانیا حاکی از آن است، از هر ۵ دختر انگلیسی در بازه سنی ۱۶ تا ۲۴ سال، یک نفر اقدام به بریدن قسمتی از بدن خود، سوزاندن و مسموم کردن خود می‌کند و این آمار به حدی است که کارشناسان آن را بسیار نگران کننده خوانده اند.

بر اساس آمار‌های منتشر شده در مجله روان‌پزشکی لانست، از سال ۲۰۰۰ تاکنون میزان خود آسیبی میان مردان، زنان و تمام گروه‌های سنی بریتانیا افزایش یافته است. به طوری که درصد افرادی که اقدام به بریدن قسمتی از بدن خود می‌کنند، طی ۱۴ سال گذشته از ۱.۵ درصد به ۳.۹ رسیده است.

بر اساس بررسی‌ها، بسیاری از افراد برای مقابله با احساس خشم، اضطراب، و افسردگی دست به خود آسیبی می‌زنند. از سوی دیگر ضعف سازمان سلامت ملی بریتانیا در ارائه خدمات به بیماران و عدم دسترسی مبتلایان به بیماری‌های اختلال روان به خدمات درمانی نیز علل دیگر آمار بالای این امر است.

منبع:مهر

انتهای پیام/

آمار نگران کننده بحران خود آسیبی در بین زنان انگلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماری تکان دهنده از بحران خود آسیبی میان زنان انگلیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..