تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسته الحاقی جدید بازی Forza Horizon 4 معرفی شد + فیلم

بسته الحاقی جدید بازی Forza Horizon 4 معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان عرضه عنوان Forza Horizon 4 تاکنون یک بسته الحاقی برای آن منتشر شده است که این بسته الحاقی، گیمر را به کشور انگستان می‌برد و داستان بازی در این کشور جریان داشت. بسته‌های الحاقی سری Forza Horizon همواره موفق بوده است و بیشتر کاربران Xbox و گیمر‌هایی که این عنوان را اجرا می‌کنند، به محض انتشار بسته‌های الحاقی، اقدام به دریافت آن‌ها می‌کنند. اما شرکت مایکروسافت در کنفرانس رویداد E3، 2019 خود که شب گذشته برگزار شد، بسته الحاقی جدیدی را برای عنوان Forza Horizon 4 معرفی کرد.

این بسته الحاقی Forza Horizon 4: LEGO Speed Champions نام دارد که اولین تریلر از آن نیز در کنفرانس شب گذشته مایکروسافت نمایش داده شد. در تریلری که از بسته الحاقی بازی مذکور نمایش داده شد، قهرمانان و شخصیت‌های عنوان لگو در گوشه و کنار نقشه بازی دیده می‌شدند. اما سازنده بازی تنها به شخصیت‌های بازی لگو رضایت نداده است و گیمر با اولین ورود خود به بازی پس از دریافت بسته الحاقی، با خانه‌هایی که از لگو ساخته شده‌اند و همچنین خودرو‌های معروف لگو مواجه خواهند شد.

بسته الحاقی جدید بازی Forza Horizon 4 معرفی شد

شرکت مایکروسافت سعی کرده است حال و هوای لگو را رسما وارد بازی Forza کند و حتی درخت‌های موجود در بازی، جای خود را از حالت طبیعی که در گذشته داشتند به درخت‌هایی پلاستیکی و از جنس لگو داده‌اند علاوه بر این در سراسر عنوان Forza Horizon 4 آهنگ مشهور بازی لگو پخش خواهد شد که تجربه بازی را بسیار لذت بخش‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: وجود یک هیولای ناشناخته در تریلر عنوان Apex Legends: Season 2 +تریلر

مایکروسافت تاریخ عرضه این بسته الحاقی را نیز اعلام کرد و خوشبختانه طرفداران این بازی نباید مدت زیادی را منتظر عرضه این بسته الحاقی بمانند. قرار است DLC مذکور در تاریخ ۱۳ ژوئن سال جاری در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد.

در ادامه تریلر این بسته الحاقی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/ 

بسته الحاقی LEGO برای بازی Forza Horizon 4



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسته الحاقی جدید بازی Forza Horizon 4 معرفی شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..