تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وجود یک هیولای ناشناخته در تریلر عنوان Apex Legends: Season 2 +تریلر

وجود یک هیولای ناشناخته در تریلر عنوان Apex Legends: Season 2 + تریلربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد E3 یا Electronic Entertainment Expo بزرگ‌ترین مراسم برای معرفی کنسول و بازی‌های ویدیویی است که کار خود را از سال ۱۹۹۵ در کشور آمریکا شروع کرده و سالانه برگزار می‌شود. تقریبا همه شرکت‌هایی که در دنیای بازی‌های ویدیویی حرفی برای گفتن دارند در این کنفرانس حضور دارند و عناوین جدید خود را به گیمرها معرفی می‌کنند. در رویداد E3 کنفرانس‌هایی وجود دارد که شرکت‌های مختلف در آن‌ها از برنامه‌ها و عناوینی که در طول سال قرار است منتشر کنند، اعلام می‌‌کنند. رویداد E3 امسال در ایالت لس آنجلس و از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن برگزار خواهد شد.

در طول EA Play، کنفرانس سالانه ناشر Electronic Arts قبل از کنفرانس E3، شرکت EA جزئیات جذابی از عناوین جدید خود یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order و Apex Legends: Season 2 منتشر کرد. در کنار بعضی جزئیات دقیق مانند شخصیت Wattson، اسلحه جدید و تغییراتی در مبارزات، Respawn یک تبلیغ هیجان انگیز، اما مبهم داشت که می‌تواند یک تغییر نقشه به سبک فورتنیت باشد.

بیشتر بخوانید:کاور و جوایز فیزیکی عنوان Cyberpunk 2077 فاش شد 

وجود یک هیولای ناشناخته در تریلر عنوان Apex Legends: Season 2 +تریلر

در آخر تریلر عنوان Apex Legends: Season 2 یک صحنه بسیار کوتاه وجود دارد که در آن چیزی شبیه به دایناسور یا اژد‌ها دیده می‌شود. این موجود سوسمار شکل، بزرگ است و حتی می‌تواند جانوری شبیه گودزیلا باشد. شرکت Respawn هنوز هم آماده فاش کردن موجودیت این جانور نیست و حتی نمی‌گوید که چه زمانی باید توقع دیدن آن را داشته باشیم، اما ظاهرا این حیوان را در فصل دوم Apex Legends خواهیم دید. ممکن است ما در طول ماه بعد اطلاعات بیشتری از این موجود به دست بیاوریم. تریلر این عنوان در ادامه مشاهده می‌کنید:

با توجه به اطلاعاتی که از Apex Legends: Season 2 منتشر شده است، L-Star، یکی از قوی‌ترین سلاح‌های Titanfall 2 در این عنوان دیده می‌شود این اسلحه به قدری قدرتمند است که دشمنان را با چند شلیک از بین می‌برد و به راحتی در‌ها را تخریب می‌کند. درضمن شما نمی‌توانید مهمات اضافی برای آن پیدا کنید؛ گلوله‌هایی که در هنگام پیدا کردن اسلحه درون آن وجود دارد همه چیزی است که شما در اختیار دارید.

در فصل دوم Apex Legends یک شخصیت دیگر به بتل رویال اضافه می‌شود که واتسون (Wattson) نام دارد. واتسون یک خانم جوان است که به ساخت محدوده بتل رویال موجود در بازی کمک کرده است. او با سلاح‌های الکتریکی خود وارد میدان جنگ می‌شود و دشمنان خود را با نیروی برق از پا در می‌آورد.

عنوان Apex Legends برای کنسول‌های Xbox On و PS4 و PC در دسترس است.

انتهای پیام/

تریلر فصل دوم عنوان Apex Legends منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وجود یک هیولای ناشناخته در تریلر عنوان Apex Legends: Season 2 +تریلر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..