تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد فرزند رامبد جوان در کانادا چقدر آب می‌خورد؟ / افشای پشت پرده‌های جنجالی از انتخاب و استعفای شهردار سابق تهران / سرو مشروبات الکلی روی صحنه تئاتر! / رسوایی برای پروژه ضدایرانی ارتش سایبری آمریکا

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

بازار مسکن در ماه‌های آینده چه چشم‌اندازی پیش‌رو دارد؟ /هولناک‌ترین جای دنیا که رفتن به آن جرات می‌خواهد/ ماجرای در‌های مرموزی که هیچ وقت باز نشدند!

تولد فرزند رامبد جوان در کانادا چقدر آب می‌خورد؟

سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا، موج واکنش‌های منفی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

افشای پشت پرده‌های جنجالی از انتخاب و استعفای شهردار سابق تهران/ وقتی جشن تولد میترا استاد در هتل اسپیناس برای نجفی دردسرساز شد!
پس از قتل خانم میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران، به دست همسرش، گمانه زنی‌های مختلفی در این باره صورت گرفت و حواشی متعددی در خصوص این پرونده مطرح شد.

سرو مشروبات الکلی روی صحنه تئاتر! + تصاویر
تولید کمدی‌های سطحی و سرشار از شوخی‌های رکیک، پوشش نامناسب و خلاف عرف جامعه روی صحنه تئاتر، هنجارشکنی‌های بدون دلیل در آثار مبتذل اتفاقاتی هستند که به وفور در تئاتر امروز مشاهده می‌شوند.

رسوایی برای پروژه ضدایرانی ارتش سایبری آمریکا / دولت ترامپ چگونه شکست خورد؟
انتشار خبر تحقیق در مورد تخلفات پروژه «ایران‌دیس‌اینفو» (IranDisInfo) توسط نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا در روز‌های اخیر سبب شده تا توجهات به این پروژه بیشتر شود. اما این پروژه چیست و چه فعالیت‌هایی را در دستور کار دارد؟

اسکناس‌هایی که به خاطره‌ها پیوستند + تصاویر
جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۶۰ تاکنون ۲۱ اسکناس مختلف را با طرح‌های متفاوت چاپ و چهار مورد از آن‌ها را از جریان خارج کرده که در ادامه آن‌ها را خواهیم دید.

۶۰ پرسش قبل از خرید مسکن
پاسخ به این پرسش‌ها می‌تواند دلیل واقعی قیمت بالای پیشنهادی یا برعکس قیمت پایین پیشنهادی یک ملک را مشخص کند.

بنزین سوپر برای خودرو بهتر است یا معمولی؟
برخی از افراد بر این عقیده اند که بنزین سوپر بهتر از بنزین معمولی است و عملکرد خودرو را بهبود می‌بخشد.

کرباسچی:‌ نجفی قبلا منکر رابطه با میترا استاد شده بود / روحانی با فشار اصلاحات دستور حکم نجفی را داد
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با تشریح جزئیات روند شهردار شدن نجفی خاطرنشان کرد که استراتژی نادرست برخی اصلاح‌طلبان، نجفی را در موقعیت خطیری قرار داد و آن‌ها وی را قربانی ساختند.

اظهارات عضو هلال‌احمر درباره نیاز‌های خوزستان بعد از سیل
عضو تیم بهداشت و درمان اضطراری استان فارس از نیاز‌های بهداشت و درمان زنان خوزستان بعد از سیل گفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد فرزند رامبد جوان در کانادا چقدر آب می‌خورد؟ / افشای پشت پرده‌های جنجالی از انتخاب و استعفای شهردار سابق تهران / سرو مشروبات الکلی روی صحنه تئاتر! / رسوایی برای پروژه ضدایرانی ارتش سایبری آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..