تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیم‌پلی ۱۴ دقیقه‌ای عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد +فیلم

گیم‌پلی ۱۴ دقیقه‌ای عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد E3 یا Electronic Entertainment Expo بزرگ‌ترین مراسم برای معرفی کنسول و بازی‌های ویدیویی است که کار خود را از سال ۱۹۹۵ در کشور آمریکا شروع کرده و سالانه برگزار می‌شود. تقریبا همه شرکت‌هایی که در دنیای بازی‌های ویدیویی حرفی برای گفتن دارند در این کنفرانس حضور دارند و عناوین جدید خود را به گیمرها معرفی می‌کنند. در رویداد E3 کنفرانس‌هایی وجود دارد که شرکت‌های مختلف در آن‌ها از برنامه‌ها و عناوینی که در طول سال قرار است منتشر کنند، اعلام می‌‌کنند. رویداد E3 امسال در ایالت لس آنجلس و از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن برگزار خواهد شد.

شرکت‌های Respawn و EA سرانجام به ما نشان دادند که تجربه بازی کردن با Star Wars Jedi: Fallen چگونه است. اگر بعضی تحریف‌های آن را کنار بگذاریم این تجربه تقریبا همان چیزی است که ما منتظرش بودیم. آن‌ها یک گیم‌پلی ۱۴ دقیقه‌ای از این عنوان منتشر کردند که در آن قهرمان Cal Kestis که از شورشیان حمایت می‌کند در حال تلاش برای زنده ماندن است.

بیشتر بخوانید:بازی پرطرفدار FIFA 20 با حالت فوتبال خیابانی معرفی شد +تریلر

تجربه Respawn در Titanfall در این عنوان به کارش آمده است. دویدن روی دیوار، پرش‌های دوتایی و حرکات آکروباتیک مشابه در این عنوان استفاده شده است؛ البته نباید این را نادیده گرفت که این توانایی‌ها با در نظر گرفتن افسانه‌های جنگ ستارگان گسترش نیز یافته است. حتی در مواقع بسیار سخت، Cal با داشتن شمشیر نوری (Lightsaber) و توانایی‌های بالای خود می‌تواند دشمنان خود را از بین ببرد.

ما هنوز اطلاعاتی درباره دشمنانی که سر راه Cal سبز می‌شوند نداریم، اما مطمئنا آن‌ها برای مبارزه با شما آماده هستند و اگر به Cal نزدیک شوند به او آسیب می‌رسانند. این عنوان در تاریخ ۱۵ نوامبر برای PC، Xbox One و PS۴ عرضه می‌شود. در ادامه گیم‌پلی ۱۴ دقیقه‌ای این عنوان را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

گیم‌پلی منتشر شده از عنوان Star Wars Jedi: Fallen



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیم‌پلی ۱۴ دقیقه‌ای عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..