تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غافلگیری مسیح علینژاد در چهارشنبه‌های به اصطلاح سفیدش +فیلم

غافلگیری مسیح علی‌نژاد در چهارشنبه‌های به اصطلاح سفیدشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک بانوی ایرانی ویدئویی را در فضای مجازی خطاب به مسیح علینژاد به اشتراک گذاشت. این فرد با خطاب قرار دادن مسیح علینژاد اعلام می‌کند که این ویدئو را در روز چهارشنبه ضبط کرده است. او با بیان اینکه چهارشنبه‌ها و هر روز از ایام هفته سفید است، اعلام می‌کند که گرچه در روزهای دیگر هفته حجاب خود را به نحو احسن رعایت نمی‌کند اما در روز چهارشنبه‌ها برعکس روال هر روز هفته، تلاش خود را برای هرچه بهتر رعایت کردن حجاب انجام می‌دهند.

این خانم  اعلام می‌کند ما دختران راستین انقلاب اسلامی به خاطر تار مو حاضر نیستیم  روسری از سر برداریم و خاک کشورمان را تقدیم افرادی همچون علینژاد کنیم. او تاکید می‌کند شاید کمی در خیابان راحت رفت‌وآمد کنیم اما نظام و رهبر را دوست داریم و هیچ وقت طعمه تو نخواهیم شد.

در ادامه می‌توانید ایم ویدئو را ببینید:

گفتنی است؛ مسیح علینژاد فعال رسانه‌ای ضدانقلاب چند سالی است که با به راه انداختن کمپین ضدحجاب چهارشنبه‌های سفید، حجاب بانوان ایرانی را نشانه رفته است. تا به حال  اسناد ارتباط او با سازمان‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دریافت مبالغ کلان از این سازمان‌ها جهت تبلیغ علیه انقلاب اسلامی ایران بارها برملا شده است.

نتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غافلگیری مسیح علینژاد در چهارشنبه‌های به اصطلاح سفیدش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..