تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




EMUI 9، رابط کاربری اختصاصی هواوی، روی ۸۰ میلیون دستگاه فعال است

رابط کاربری اختصاصی هواوی با نام EMUI 9 برپایه‌ی اندروید پای، روی ۸۰ میلیون دستگاه فعال است و با اضافه‌شدن دستگاه‌هایی سری میت ۹ و پی ۱۰ در ماه جاری، این رقم افزایش نیز خواهد داشت. 

هیچ‌کس نمی‌تواند هواوی را به منتشرنکردن به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری متهم کند. براساس آخرین اخبار، در‌حال‌حاضر رابط کاربری اختصاصی هواوی با نام EMUI 9 برپایه‌ی اندروید پای روی حدود ۸۰ میلیون دستگاه اجرا می‌شود و تا پایان ماه جاری، انتظار می‌رود این میزان به ۱۰۰ میلیون دستگاه برسد. 

رابط کاربری اختصاصی EMUI 9 روی دستگاه‌های سری میت ۱۰، میت RS، نوا ۳ و پی ۲۰ اجرا می‌شود و غول فناوری چینی وعده داده تا پایان ژوئن، کاربران دستگاه‌های سری میت ۹ و پی ۱۰ نیز می‌توانند به‌روزرسانی را دریافت کنند.

هواوی 

از زمانی‌که جنگ تجاری ایالات متحده و چین آغاز شده و هواوی درمعرض تحریم‌های شدیدی قرار گرفته، شرکت چینی تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن بر مسائل رخ‌داده پیروز شود و آن‌ها را حل‌وفصل کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «EMUI 9، رابط کاربری اختصاصی هواوی، روی ۸۰ میلیون دستگاه فعال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..