تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی پرطرفدار FIFA 20 با حالت فوتبال خیابانی معرفی شد +تریلر

ویدئو تبلیغاتی FIFA 20 منتشر شد +تریلربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد E3 یا Electronic Entertainment Expo بزرگترین مراسم برای معرفی کنسول و بازی‌های ویدیویی است که کار خود را از سال ۱۹۹۵ در کشور آمریکا شروع کرده و به شکل سالانه برگزار می‌شود. تقریبا همه شرکت‌هایی که در دنیای بازی‌های ویدیویی حرفی برای گفتن دارند در این جشنواره حضور دارند و عناوین جدید خود را به گیمرها معرفی می‌کنند. در رویداد E3 کنفرانس‌هایی وجود دارد که شرکت‌های مختلف در آن‌ها از برنامه‌ها و عناوینی که در طول سال قرار است منتشر کنند، رونمایی خواهند کرد. رویداد E3 امسال در ایالت لس آنجلس و به شکل رسمی از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن برگزار خواهد شد.

اگر شما مشتاق بازی با نسخه بعدی محبوب‌ترین فرنچایز عنوان ورزشی EA هستید، دیگر نیازی به صبر کردن نیست. پیش از رونمایی کامل از آن در جریان مراسمی که در E۳ برگزار می‌شود خبری درباره این عنوان منتشر شده است. بر اساس این خبر FIFA ۲۰ در ۲۷ سپتامبر برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

این رونمایی پیش از E3 به وسیله یک تبلیغ بسیار مختصر در توئیتر انجام شده است. «شما فکر می‌کنید این یک رویا است، اما در اینجا، ما آن را به واقعیت بدل می‌کنیم.» این جمله را راوی این تبلیغ کوتاه هنگامی که تصاویری از مردم مختلف هنگام فوتبال بازی کردن در حال پخش است، می‌گوید. این که آیا این تبلیغ برای یک حالت بازی جدید است یا ادامه این عنوان هنوز ناشناخته است. در ادامه این ویدئو تبلیغاتی بسیار کوتاه اما تاثیرگذار را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:کاور و جوایز فیزیکی عنوان Cyberpunk 2077 فاش شد 

این ویدئو تبلیغاتی تنها PS4 را به عنوان پتلفرم بازی معرفی می‌کند. در حالی که ما می‌توانیم حضور FIFA 20 را در کنسول‌های Xbox One، Nintendo Switch و PC نیز انتظار داشته باشیم. همچنین تریلر رسمی بازی FIFA 20 نیز در جریان کنفرانس شرکت EA منتشر شد. در این تریلر اطلاعات بیشتری درباره این عنوان به دست می‌آوریم. تریلر عنوان FIFA 20 را در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تریلر عنوان FIFA 20 منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی پرطرفدار FIFA 20 با حالت فوتبال خیابانی معرفی شد +تریلر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..