تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو برای برآورده کردن آرزوی کودک بیمار اتوبوس تیم ملی را متوقف کرد +فیلم

رونالدو آرزوی کودک بیمار را برآورده کرد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو فوتبالیست مطرح دنیا که سابقه‌ای درخشان در انجام کاراهای خیرخواهانه و کمک به کودکان  درگیر با بیماری دارد، این بار در واکنش به حرکت کودک بیماری که از طرفدارانش بود و پلاکارتی از او در دست داشت،  اتوبوس تیم ملی پرتغال را متوقف و با این کودک عکس یادگاری گرفت.

کریستیانو رونالدو به عنوان  محبوب‌ترین فوتبالست دنیا همیشه بخشی از درآمدش را به انجام اقدامات خیرخواهانه اختصاص می‌دهد و هیچ وقت از کمک به مردم  به خصوص کودکان دریغ نمی‌کند.

گفتنی است؛ رونالدو اکنون دارای ۵ توپ طلا است و پیش‌تر نیز با هزینه یکی از توپ‌های طلا در غزه درمانگاهی را احداث کرده بود. همچنین تقبل هزینه زیاد درمان یک کودک دچار نارسایی حاد مغزی هم از اقدامات این فوتبالست مطرح دنیا است.

در ادامه ویدئوی برخورد رونالدو با کوک هوادارش را می‌بینید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو برای برآورده کردن آرزوی کودک بیمار اتوبوس تیم ملی را متوقف کرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..