تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معامله برد - برد تاجی با اسم فرهاد مجیدی بر سر جنازه تیم امید!

فرهاد عشوندی: فرهاد مجیدی و تیم ملی امید. این جدی ترین خبر امروز فوتبال‌مان است. چه کسی ناراحت می‌شود؟ تقریبا هیچ کس ولی این انتخاب کلی سینه چاک دارد. تیم امید تقریبا کنتورات شده به حمید استیلی که یک پرسپولیسی‌هاست. از آن جنس پرسپولیسی‌ها که طرفداران خیلی خوشحالند از همان فاصله دور مشغول فوتبال باشد و برنامه ای برای کمک به پرسپولیس نداشته باشد. او اما حضورش در فدراسیون مثل ابراهیم شکوری و انتخاب‌های دیگر سبب شده فدراسیونش متهم به پرسپولیسی بودن شود. بخصوص بعد از دست گل های فتاحی و جوی که به پا شد و بعد هم انتخاب گزینه البته درست وحید هاشمیان در تیم بزرگسالان، گروهی از این کانال‌های تلگرامی هیجان زده تاج و فدراسیونش را پرسپولیسی معرفی کرده اند تا او دوباره دست به دامن فرهاد مجیدی شود.


مجیدی که با واسطه با مهدی محمد نبی و علی رغبتی و وزارت ورزشی ها هم ارتباطات قدرتمندی دارد. قبلا هم دوره ای کوتاه عضو کمیته فنی فدراسیون شد تا تاج باز از زیر فشار نداشتن حامی استقلالی بعد از فوت ناصر حجازی خارج شود. حالا تاج او را یک برگ برنده می داند و امیرحسین فتحی هم که سرانجام رفته و استراماچونی را برای تیمش نهایی کرده احتمالا از این جدایی مجیدی ناراحت نمی شود. بخصوص که این اواخر رابطه بین فرهاد با علی خطیر، دست راست آقای مدیر که این مربی ایتالیایی را پیدا و جذب کرده ، شکرآب شده است. خطیر و مجیدی که اتحادشان باعث سقوط وینفرد شفر آلمانی شد.


حالا تاج با خود می گوید بودن مجیدی در کنارش، در شرایطی که او وحید هاشمیان را هم یارگیری است، سبب کاهش فشارهای کاربران شبکه های اجتماعی به او و فدراسیونش می شود که با شاهکارهای‌شان در لیگ و اداره فوتبال زیر فشارهستند را کم می کند. خطیر و فتحی هم که دیگر پاس گلی بهتر از این نمی توانستند دریافت کنند. خارج شدن نیمکت استقلال از زیر سایه اسم فرهاد مجیدی، آن هم در شرایطی که مربیگری در تیم را حق مسلم خود می داند، یک نعمت است. بخصوص که تیم امید عملا فقط در سامبر و ژانویه آینده چند بازی مهم دارد و باقی مسیرش آماده سازی خواهد بود تا به تورنمنت مرگ و زندگی اش برسد.

این یعنی اقلا یک نیم فصل بدون آلترناتیو برای استراماچونی. چون هم قلعه نویی در این بازه زمانی درگیر سپاهان است، هم محمد تقوی با بازگشت به شبکه های فارسی زبان آن سوی آب خودش را سوزانده و هم نکونام در فولاد درگیر است. فرهاد مجیدی هم که با امیدها وقت فکر کردن به چیزی پیدا نمی کند و بقیه هم که سوخته اند و گزینه نیستند! برای مجیدی هم که هدایت تیم امید یک بخت بزرگ است. یک ریسک کوتاه مدت بزرگ. رسیدن به المپیک برایش یعنی رسیدن به حتی تیم ملی بزرگسالان پس از ویلموتس. اگر ببازد قطعا از استقلال دور می شود اما تیمی که ۴۳ سال المپیک نرفته و با کرانچار هم فاجعه بوده، برای او خیلی هم ناکامی بزرگی نیست. برای تاج اما این یک فرصت بزرگ است. او در ذهن خودش روغن ریخته را نذر امام زاده می کند. می گوید مربی سوم جام جهانی را آوردیم و نشد، گفتید مربی جوان ایرانی. گفتید و آوردیم! کسی که استقلال را به آسیا رسانده و مربی موج نو است. همان چیزی که از او خواسته شده. او احتمالا امروز در کنفرانس خبری اش خبر فرهاد را اعلام می کند. بازنده اما کیست؟ نسلی که دو سالی شده دارند مثل نمونه آزمایشگاهی اسیر آزمون و خطای مدیران فدراسیون فوتبال می شوند و البته حسرتی که برای هواداران می رود۵۰ ساله شود.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معامله برد - برد تاجی با اسم فرهاد مجیدی بر سر جنازه تیم امید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..